حرکات اصلاحی برای مشکلات گردنی
برای افرادی که از درد مزمن گردن و یا دیسک گردن رنج می‌برند، سازگاری با تغییرات و حفظ کیفیت زندگی در حد بالا دشوار است.

پاس۲- شهرداری بندرعباس یک، بحران مالی حریف همدانی ها نشد
تیم پاس همدان در حالی دیروز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود شهرداری بندرعباس به برتری دست یافت که بازیکنان این تیم بدلیل بحران مالی باشگاه از ابتدای این رقابت ها تاکنون هیچ گونه دریافتی نداشته اند.

پایگاه خبری همدان فوتبال

کاپیتان پاس: تیم قدرتمندی داریم/ تمرکز ما صعود است

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-07-29_11-39-20.jpgکاپیتان تیم پاس همدان گفت: خوشبختانه پاس به لطف حمایت و مدیریت محمدتقی رحیمی و توان فنی عباس سرخاب ، تیم قدرتمندی برای فصل جاری بسته است.

مهدی محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار همدان فوتبال افزود: قطعا با اضافه شدن چند مهره جدید می توانیم با بهترین شرایط ممکن در لیگ دسته دو حضور داشته باشیم و قطعا فصلی متفاوت با گذشته را دنبال کنیم.

وی بیان کرد: تمركز كل مجموعه تیم صعود به لیگ دسته یک کشور است و اوضاع خوبی داریم و به امید خدا و با حمايت مسئولان و هواداران، صعود به لیگ یک هموار می شود.

محمدزاده با تاکید بر اینکه لیگ دو فرسایشی است و در دو مرحله برگزار می شود، گفت: ما تمرينات خود را به موقع شروع كرديم و پيش فصل خوبي داشتيم هم از لحاظ يار گيري هم كار بدني و تاكتيكي و این مزیت های مهم یک تیم مدعی صعود است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان حمایت به موقع از تیم داشته باشند تا بتوانیم در طول فصل بدون دغدغه ، بروی کسب نتایج مطلوب تمرکز کنیم.

محمدزاده افزود: فضای داخلی تیم همدل و متحد است و امیدوارم با این شرایط مطلوب بتوانیم فصل پربار و موفقی را پشت سر بگذاریم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن