حرکات اصلاحی برای مشکلات گردنی
برای افرادی که از درد مزمن گردن و یا دیسک گردن رنج می‌برند، سازگاری با تغییرات و حفظ کیفیت زندگی در حد بالا دشوار است.

پاس۲- شهرداری بندرعباس یک، بحران مالی حریف همدانی ها نشد
تیم پاس همدان در حالی دیروز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود شهرداری بندرعباس به برتری دست یافت که بازیکنان این تیم بدلیل بحران مالی باشگاه از ابتدای این رقابت ها تاکنون هیچ گونه دریافتی نداشته اند.

پایگاه خبری همدان فوتبال

عظیمی پولش را به سطل آشغال ریخت؛

رکنی: پاس حیاط خلوت سیاسی‌ها شده است

b_150_100_16777215_00_images_stories_rokni.jpg
پیشکسوت فوتبال همدان با انتقاد از نحوه اداره تیم فوتبال پاس همدان گفت که این تیم به "حیاط خلوت افراد سیاسی" تبدیل شده است.

به گزارش "همدان فوتبال"، سیروس رکنی، در خصوص سقوط تیم فوتبال پاس همدان به لیگ دسته سه فوتبال ایران بیان کرد:‌ افراد سیاسی تیم را به همدان آوردند اما دیگر نباید در مدیریت آن دخالت می‌کردند. دخالت افراد سیاسی در این باشگاه نتیجه‌اش سقوط به دسته سوم فوتبال است. پاس زمانی شرایطش بدتر شد و سقوط‌هایش شروع شد که نیکبخت به عنوان استاندار همدان انتخاب شد و تمام امور این باشگاه را بر عهده گرفت. او به همراه معاونانش تصمیم‌های احساسی گرفتند و بر مدیران عامل باشگاه اشراف نداشتند. الان اگر از نیکبخت بپرسید که جایگاه فوتبال همدان کجا است، هیچ اطلاعی ندارد.

او ادامه داد: صوفی رییس هیات فوتبال همدان تصمیم گیرنده اصلی باشگاه پاس است. به نظر من مقصر اصلی نتایج اخیر باشگاه پاس، صوفی و نیکبخت استاندار همدان هستند. در این چهار سال نزدیک 50 میلیارد برای این باشگاه هزینه شده اما نظارتی بر این هزینه‌ها نبوده است. پاس اصلا اساسنامه ندارد و حساب‌هایش مسدود است اما تا دلتان بخواهد هوادار عاشق دارد.

رکنی در مورد انتخاب عظیمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه هم گفت: او یک علاقه‌مند به پاس همدان است و در این مدت نزدیک 400 میلیون تومان برای این باشگاه هزینه کرده است اما به نظرم تمام پول‌هایش را در سطل آشغال ریخته است. رحیمی مدیرعامل قبلی باشگاه با دست خالی تیم را مدیریت می‌کرد اما استاندار اصلا از او حمایت نکرد. به نظر من استاندار تحت فشار منعم، مدیرکل تربیت بدنی استان و صوفی رییس هیات فوتبال همدان، مدیرعامل را تغییر دادند. بدون این که رحیمی از ماجرا اطلاع داشته باشد، عظیمی به دفتر باشگاه رفت و کار خودش را شروع کرد.

او اضافه کرد: در 4-5 سال اخیر به صورت اتوماتیک، استاندار، معاون استاندار، مدیرعامل، رییس هیات فوتبال و مدیرکل تربیت بدنی در هیات مدیره باشگاه حضور دارند. به نظر من این موضوع کاملا غیر قانونی است. اساسنامه باشگاه پاس طوری تهیه شده که حتی نمایندگان مجلس هم می‌توانند به عنوان اعضای هیات مدیره در آن فعالیت کنند که البته نزدیک چهار سال است هیچ نماینده مجلسی در هیات مدیره فعالیت ندارد.

پیشکسوت فوتبال همدان درخصوص ادعای رحیمی مدیرعامل سابق باشگاه پاس مبنی بر حضور عظیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس و هزینه کردن برای این تیم مشروط به گرفتن برخی امتیازات از استانداری اظهار کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام اما به نظر من این هیچ مشکلی ندارد. این هم نوعی سرمایه‌گذاری در فوتبال است. یک نفر در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند و درآمد به دست می‌آورد و این هیچ اشکالی ندارد.

او  در پایان گفت:‌ به هیچ عنوان پاس به تهران بازنمی‌گردد. مطمئنیم که پاس را دوباره به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردانیم. ما در همدان 100 نفر مثل عظیمی داریم که برای تیم هزینه کنند. اما تا زمانی که افراد سیاسی پاس را به حیاط خلوت خودشان تبدیل کرده‌اند هیچ اتفاق مثبتی برای این تیم رخ نمی‌دهد. نفع افرادی که پاس همدان را در اختیار دارند و اجازه نمی‌دهند این تیم رشد کند، همان نفعی است که افرادی که پرسپولیس و استقلال را در اختیار دارند از آن سود می‌برند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن