پاسی‌ها با پرواز اختصاصی راهی کرمان می‌شوند/ بدهی‌ها پرداخت نشود بازی بی بازی!

b_150_100_16777215_00_images_3023048-4750114.jpgمدیر تیم فوتبال پاس همدان از عزیمت پاسی‌ها با پرواز اختصاصی به کرمان خبر داد و گفت: بعد از این بازی اگر بدهی‌های پاس تسویه نشود، دیگر نمی‎توانیم در هفته سوم به مصاف رقبا برویم و مسئولان ارشد استان باید فکری به حال پاس کنند.
میثم ناصرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره بازی پاس در هفته دوم، اظهار کرد: پاسی‌ها در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور باید برابر شهرداری بَم به میدان برود.
وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات ورزشگاه شهرستان بم، این بازی روز سه‌شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان برگزار خواهد شد افزود: از همین رو کاروان پاسی‌ها عصر روز دوشنبه از طریق فرودگاه مهرآباد و با یک پرواز اختصاصی راهی کرمان خواهند شد تا آماده این دیدار شوند.
مدیر تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی و پیگیری‌های عباس صوفی رئیس هیأت فوتبال استان همدان و مساعدت‌های امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه بزرگ پاس، یک پرواز اختصاصی برای رفت و برگشت آماده شده است تا این تیم بدون هیچ مشکلی راهی کرمان شود.
وی از مشکل بزرگ پاس از هفته سوم به بعد خبر داد و گفت: شرط فدراسیون برای حضور در فصل جاری لیگ دسته دوم، تسویه کامل بدهی تیم‌ها بود که خوشبختانه با پیگیری‌های صوفی دو هفته از فدراسیون مهلت گرفته شده است.
ناصرنژاد با بیان اینکه مهلت دو هفته‌ای فدراسیون بعد از بازی برابر شهرداری بم به اتمام می رسد و برای بازی در هفته سوم تنها راه ما تسویه کامل است یادآور شد: تیم پاس ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در فدراسیون بدهی ثبت شده دارد که باید هرچه سریعتر نسبت به پرداخت آن اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم مبلغ ۲۲۵ میلیون از این میزان کسر شد که باید هرچه سریعتر نسبت به تسویه با شاکیان اقدام شود تصریح کرد: مسئولان ارشد استان باید هرچه سریعتر مقدمات پرداخت این بدهی را فراهم کنند زیرا یکی از شروط پذیرش مدیرعاملی این تیم توسط عظیمی، پرداخت بدهی‌ها از جانب مسئولان شده است.
مدیر تیم فوتبال پاس همدان خاطرنشان کرد: امیر عظیمی فقط حمایت‌های مادی طی فصل جاری را از تیم خواهد کرد و قطعاً اگر بدهی‌ها پرداخت نشود با مشکل روبرو خواهیم شدیم و عواقب آن هواداران و جامعه ورزش استان را متضرر خواهد کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن