از نتایج تیم شهرداری راضی نیستیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgمعاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان از گسترده شدن چتر حمایتی شهرداری برای رشته‎های ورزشی خبر داد و گفت: از نتایج تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته اول راضی نیستیم.
به "گزارش همدان فوتبال" و به نقل از فارس، علیرضا شریفی با اشاره به فعالیت‌‌های معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اظهار کرد: رونق‌بخشی به امور ورزشی شهرداری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، پرداخت بدهی‌ها و حفظ سهمیه شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال از مهمترین برنامه‎های این معاونت است.
وی ادامه داد: متأسفانه بدهی‎ها و معوقات این معاونت بسیار زیاد شده است و باید در نخستین گام کاری خود با همکاری رئیس سازمان فرهنگی شهرداری و شهردار نسبت به تسویه آنها اقدام کنیم زیرا انشعابات عادی معاونت نیز به دلیل بدهی قطع هستند.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان تیم فوتبال این شهرداری در لیگ دسته اول کشور را ویترین این معاونت عنوان کرد و افزود: برند اصلی ورزش شهرداری این روزها شرایط راضی‌کننده‌ای را ندارد و قطعاً ما به تشکیل کمیته فنی نسبت به بررسی و چرایی آن اقدام خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: به عنوان مسئول اصلی تیم به هیچ وجه از شرایط حاکم بر تیم راضی نیستم و و امیدواریم کادرفنی و در رأس آن سرمربی تیم باید هرچه سریعتر راهکاری برون‌رفت از این وضعیت را ارائه کنند.
شریفی بیان کرد: ما یک باشگاه رسمی در دومین سطح فوتبال کشور هستیم، اما نه کمیته فنی در این باشگاه وجود داشته و نه کمیته انضباطی و برابر آیین‌نامه‎های موجود باشگاه‌داری این دو کمیته مهم به سرعت در شهرداری شکل خواهد گرفت.
وی یادآور شد: حفظ سهمیه این باشگاه بسیار مهم است و ما هرچه در توان داریم به کار خواهیم گرفت که شرایط بهتری برای تیم رقم بخورد و به کادر فنی هم رسما اعلام کرده‎ایم که از تهدیدها فرصت درست کنند و به فکر بقا در لیگ دسته اول باشند.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان تصریح کرد: شرایط مالی خوبی را نیز نداریم، اما در صدد هستیم تا معوقات خود به بازیکنان را کمتر کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم امتیاز خود را در لیگ حفظ کنیم.
وی از تقویت آکادمی فوتبال این باشگاه خبر داد و گفت: یکی از بهترین آکادمی‎های استان همدان را داریم و امروز هم چند تیم از رده‎های پایه ما در لیگ‎های کشوری حضوری مقتدر دارند و قطعاً پویایی بهتری این آکادمی را در برنامه کاری خود داریم.
شریفی ادامه داد: سعی ما بر این است امکانات موجود شهرداری برای تمامی تیم‎های فوتبال به صورت عادلانه تقسیم کنیم و تنها نگاه ما به تیم بزرگسالان نخواهد بود.
وی از حمایت چند رشته ورزشی در شهرداری خبر داد و افزود: حامی کشتی و دیگر رشته‌های ورزشی هستیم و قسمتی از هزینه‌هایی که برای سیستم شهرداری وجود دارد را می‌توانیم برای دیگر رشته‌ها صرف کنیم و امیدوارم قهرمانان خوبی به جامعه ورزشی استان تحویل دهیم.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: دوباره عملیات عمرانی زمین چمن اختصاص این باشگاه را آغاز خواهیم کرد و جلسات خوبی را با پیمانکار برگزار کرده‎ایم و چند تغییر از جمله احداث رختکن و سکو را نیز پیشنهاد داده‎ایم و به دنبال آن هستیم هرچه سریعتر این زمین در فصل فوتبال آینده به بهره‌برداری برسد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن