مدیرعامل باشگاه پاس:

با تسویه بدهی ها بزرگترین خدمت را به پاس کردیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: تسویه بدهی ها و ایجاد ساختار حرفه ای در ارکان باشگاه، بزرگترین خدمت به این تیم بود که به سرانجام رسید.
به گزارش "همدان فوتبال"، حمیدرضا عابری منصور در جمع اعضای تیم پاس اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توانستیم بدهی های باشگاه را به حداقل برسانیم و حجم سنگینی از مشکلات این تیم از ادوار گذشته را برطرف کنیم.
وی بیان کرد: بدهی مالی به طلبکاران یکی از مشکلات بزرگ پاس در سال های گذشته بود که نه تنها فضای بی اعتمادی را برای این باشگاه در سطح فوتبال کشور ایجاد کرده بود بلکه باعث شد تا پاس نتواند ارتباط همکاری بهتری با سازمان لیگ و فدراسیون داشته باشد.
عابری منصور خاطرنشان کرد: حالا این بدهی ها به حداقل رسیده و همچنان در حال تسویه های مالی با طلبکاران هستیم تا بار مالی ایجاد شده در باشگاه را حل برطرف سازیم.
وی با اشاره به اقدام های انجام شده در کمتر از 2 ماه حضورش در راس باشگاه پاس گفت: سازماندهی و ایجاد چارت سازمانی باشگاه، بازسازی محل اقامت و اداری پاس، اجرای پخش مستقیم  دیدارهای تیم از طریق صدا و سیما، پایه گذاری طرح های اقتصادی، تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی مرتبط و حل مسایل و مشکلات اساسی تیم از اقدام های انجام شده در این مدت 2 ماهه بود.
مدیرعامل باشگاه پاس ، همچنین ایجاد زیرساخت لازم در راستای رسیدن به استانداردهای حرفه ای فوتبال، تشکیل کمیته استعدادیابی در رده های سنی پایه، تغییر در کادر فنی و بازیکنان در نیم فصل به قصد بهبودی شرایط تیم برای ادامه مسابقات و برگزاری نشست های تخصصی در راستای بررسی نقاط ضعف و قوت تیم را از دیگر اقدام های صورت گرفته عنوان کرد.
وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای راه اندازی نخستین مرکز آموزشی – تحصیلی با رویکرد ورزشی در باشگاه پاس گفت: زیرساخت لازم برای ایجاد این مرکز آموزشی فراهم شده و بهترین تجهیزات و امکانات را برای این مرکز اختصاص داده ایم.
عابری منصور با اشاره به اینکه پاس لایق بهترین امکانات و تجهیزات است، گفت: راه اندازی اتاق پزشکی و بدنسازی با بهترین تجهیزات مدرن تمرینی و درمانی، ایجاد سایت رفاهی – تفریحی، سازماندهی کانون هواداران با صدور کارت های هواداری و برخورداری تیم از زیرساخت های اختصاصی نظیر زمین تمرین و سایر امکانات را از برنامه های کوتاه مدت باشگاه عنوان کرد.
وی با اشاره به تشکیل کمیته های فنی، انضباطی و نیز واحد آنالیز مسابقات تیم پاس گفت: تاکنون این سه حوزه به طور رسمی در باشگاه های ایجاد نشده و یا به صورت مقطعی بوده است.
مدیرعامل باشگاه پاس خاطرنشان کرد: اعضای کمیته های فنی و انضباطی با همفکری صاحب نظرات و هیات مدیره باشگاه مشخص شده اند و با بررسی نهایی معرفی می شوند ضمن اینکه واحد آنالیز را مربیان باتجربه در این حوزه تشکیل می دهند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن