قضاوت داور همدانی در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_bijaneheydari.jpgسخنگوی اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: قضاوت حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور به «بیژن حیدری» داور بین المللی این استان سپرده شد.
به گزارش "همدان فوتبال"، علیرضا صفی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
به گفته وی، حیدری داور بین المللی فوتبال همدان قرار است در این هفته دیدار حساس ۲ تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران را قضاوت کند.
صفی زاده افزود: این دیدار در سرنوشت تیم قهرمان لیگ برتر بسیار حایز اهمیت است ضمن اینکه ۲ تیم پرسپولیس و سپاهان پس از استقلال صدرنشین، به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: بیژن حیدری امسال قضاوت‌های مهمی را در سطح لیگ برتر کشور و لیگ قهرمانان آسیا داشته و کارنامه درخشان او باعث شد تا برای این دیدار مهم نیز انتخاب شود.
سخنگوی اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: محمدرضا ابوالفضلی، علیرضا ایلدروم و سیدرضا مهدوی کمک های حیدری برای قضاوت این مسابقه هستند.
پیام و بیژن حیدری از سال ۲۰۱۶ میلادی در فهرست داوران بین‌المللی فوتبال کشور قرار گرفته اند.همدان از جایگاه ارزنده‌ای به لحاظ داوری در تاریخ فوتبال کشور برخوردار است.
در حال حاضر ۸۰ داور همدانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فوتبال قضاوت می‌کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن