۲ حامی مالی آماده حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان هستند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hamidseyfi.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اکنون ۲ حامی مالی آمادگی خود را برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته یک کشور اعلام کرده‌اند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، حمید سیفی روز دوشنبه در نشست با مدیران باشگاه‌های فوتبال شهرداری و پاس همدان اظهار داشت: در حال حاضر این موضوع با تشکیل کمیته مشورتی متشکل از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری همدان و فدراسیون فوتبال در حال بررسی جهت انتخاب و واگذاری است.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با تطابق شرایط، الزامات و چهارچوب‌های قانونی آینده‌ای روشن برای تیم فوتبال شهرداری همدان رقم بزنیم.
سیفی با بیان اینکه واگذاری تیم پاس برای واگذاری تیم شهرداری همدان به بخش خصوصی می‌تواند الگویی موفق باشد که باید زیر نظر کارشناسان خبره و توانمند انجام شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری همدان و مجموعه فرهنگی ورزشی در حوزه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اقدامات شایانی در سطح شهرستان همدان انجام داده‌ که باید این اقدام‌ها در این دوره با برنامه‌ریزی صحیح و بهره‌گیری از خرد جمعی و نظر شورای اسلامی شهر به بهترین و بالاترین سطح خود برسد.
وی افزود: امروز لازمه توسعه ورزش در دو بخش همگانی و حرفه‌ای نیازمند جذب اسپانسر و حامی مالی توانمند است.
سیفی با بیان اینکه ورزش در بعد اقتصادی محل سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران و صاحبان مشاغل بزرگ است، گفت: امروز باید سعی کنیم برای تحول هرچه بیشتر در ورزش استان تعامل سازنده با اسپانسرها داشته باشیم زیرا موجبات نزدیک شدن تیم‌های حرفه‌ای به قله افتخار را فراهم می‌کنند.
شهردار همدان نیز در این نشست گفت: درخشش تیم فوتبال شهرداری همدان توسعه اقتصادی و زیربنایی استان را فراهم می‌کند.
سیدمسعود حسینی با بیان اینکه تیم شهرداری همدان یک تیم نیست بلکه دارای هزاران دوستدار در سطح استان است، بیان کرد: همه ما به ‌پاس علاقه مندیم اما برای ایجاد شور و نشاط مضاعف حضور دو تیم در لیگ‌های مختلف نیاز است.
وی اضافه کرد: هر آنچه نیاز باشد برای تعالی آن انجام می‌دهیم و درخشش این تیم دستاوردهای مهم اقتصادی و زیرساختی را برای استان همدان خواهد داشت.
حسینی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین برنامه ما در شهرداری سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار است زیرا اعتبارات دولتی جوابگوی تیم داری حرفه‌ای نیست و این آمادگی را داریم بر اساس ظرفیت‌های قانونی از توان‌بخش خصوصی استفاده کنیم.
تیم‌های شهرداری و پاس همدان به ترتیب در لیگ‌های یک و ۲ فوتبال کشور عضویت دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن