با تساوی در برابر گهر در درود؛

پاس همچنان امیدوار به صعود باقی ماند

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas12.jpgدیدار دو تیم پاس همدان و گهر زاگرس دورود لرستان با تساوی یک - یک به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، تیم پاس همدان در حالی که تا دقیقه 85 از حریف خود گهر پیش بود در دقیقه 85 روی غفلت مدافعان دروازه خود را باز شده دید و با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه اول این بازی با شوت زیبای رضا طاهری رنگ حمله به خود گرفت و در همان دقایق اولیه بازی بازیکن تیم پاس شوتی زیبا رو روانه دروازه تیم گهر کرد که با بد شانسی به تیر عمودی برخود کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه بازی این تیم گهر بود که حملات جدی تری را روی دروازه پاس ترتیب داد و همه آن یکی پس از دیگری روی حرکات زیبانی جلیل احمدی دوازبان جوان تیم پاس دفع شد تا دو تیم با نتیجه بدون در نیمه اول رضایت دهند.

در نیمه اول پاس با اتخاظ سیستم تدافعی سعی بر این داشت تا حفظ نتیجه کند و در نیمه دوم زهر خود را وارد تیم گهر کند.

در ابتدای نیمه دوم باز هم این تیم پاس و رضا طاهری بود که حمله ای را روی اشتباه مدافعین حریف ترتیب داد و درحالی پا به توپ به سمت دروازه گهر پیش میرفت با عبور کردن از چند مدافع توپ را دور از دستان دروازه بان تیم گهر به تورچسباند و پاس را در دقیقه 48 از حریف پیش انداخت.

در ادامه بازی باز هم تیم گهر بود که روی دروازه تیم پاس حملاتی را ترتیب داد و باز هم این جلیل احمدی و مدافعان پاس بودند که با حفظ و حراست از دورازه و نتیجه بازی به دنبال یک برد شیرین بیرون از خانه بودند و با ضد حملات سعی در افزایش گل های خود داشت ولی در دقیقه 85 این تیم گهر بود که روی غفلت مدافعان پاس با ضربه سر چکشی مهاجم این تیم نتیجه بازی به تساوی کشید.

در ادامه حملات تیم گهر روی ضد حمله تیم پاس اکمل هولماتوف پاس زیبایی را به امین متوسل زاده داد و در حالی که در حالت تک به تک با دروازبان حریف قرار گرفته بود نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و شوت محکم مهاجم پاس توسط دروازبان گهر دفع شد.

دو تیم با همین نتیجه به بازی خود پایان دادند تا تیم پاس سال 90 را با نتیجه به نسبت خود به پایان برساند.

لازم به ذکر است که بازی های بعدی تیم پاس در روز 17 فروردین 91 برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن