همیشه پای یک نساجی در میان است؛

رای نساجی-استقلال صنعتی همچون نساجی-فولاد گستر

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_13615-0-norm.pngعدم اعلام رای در خصوص نتیجه دیدار انجام نشده تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال صنعتی اهواز، شائبه هایی را ایجاد نموده است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، فوتبال سیاسی یا سیاست فوتبالی؟ این سئوالی است که در خصوص بسیاری از تصمیمات و عملکرد های "فوتبالمن" های ایران پیش آمده و تا کنون نیز پاسخ مناسبی در خصوص آن یافت نشده است؛ رفتارها و تصمیماتی که بیشتر مناسبتی، سلیقه ای و به نوعی سیاسی بوده و بارها نیز از سوی رجل فوتبالی اتخاذ آن ها به نمایش گذاشته شده است.

ابتدا فلش بکی می زنیم به فصل گذشته و رقابت های لیگ دسته یک کشور. جائی که در گروه دوم این رقابت ها تیم های نساجی قائم شهر و فولاد گستر تبریز یک بازی حرف و حدیث دار مقابل هم انجام دادند. بازی‌ای که در آن به ادعای تبریزی ها، قائمشهری ها از یک بازیکن غیر مجاز استفاده کردند و انتظار می رفت نتیجه بازی سه بر صفر به سود فولاد گستر تبریز اعلام شود. اما رای کمیته انضباطی تا آخرین لحظه از بازی های لیگ دسته اول اعلام نشد تا در واقع در روز آخر تکلیف خیلی چیزها مشخص شود و رای کمیته انضباطی با سیاست های فوتبال انطباق داشته باشد.

تکلیف خیلی چیزها مانند اینکه مثلا شهرداری تبریز از لیگ بر تر به لیگ یک سقوط می‌‌کند یا خیر؟ چون این شائبه وجود داشت که در صورت بقای شهرداری تبریز نمی‌توان حکمی داد که فولاد  گستر هم لیگ برتری شود و تعداد تیم های تبریزی در لیگ برتر به عدد 3 برسد.

اینکه تیم نساجی که آن را منتسب به یکی از مدیران رده بالا و مازندرانی فدراسیون می‌دانند در معرض سقوط از لیگ یک به لیگ دو قرار خواهد داشت یا خیر و شائبه‌هائی دیگر در همین خصوص. سرانجام هم این اتفاق افتاد. یعنی این رای آنقدر اعلام نشد تا نتایج این اتفاقات مشخص شد و دست آخر هم رای به نوعی اعلام شد که به سیاست‌های حاکم بر فوتبال خدشه‌ای وارد نشود.
گویا این اتفاق باز هم در حال افتادن است و دست بر قضا این بار هم پای تیم نساجی در میان است؛ همانطور که در خبرها هم اعلام شده، تیم نساجی قائمشهر که می‌بایست برای بازی با استقلال اهواز به این شهر سفر می‌کرد، به هر دلیلی از سفر به اهواز سر باز می‌زند و در حالی که این انتظار می‌رود که نتیجه بازی به سود تیم اهوازی اعلام شود، نه تنها این اتفاق نمی افتد، حتی رای به تجدید بازی هم داده نمی شود تا باز هم این شائبه پیش آید که به دلیل حمایت های همان عضو بلند پایه و مازندرانی فدراسیون که هم اینک قدری هم بلند پایه‌تر از پیش شده، این بازی و رای کمیته انضباطی اعلام نشود تا برای روزهای پایانی لیگ و در صورتی که نساجی قائمشهر شانسی برای صعود به رقابت های پلی‌آف داشته باشد، از این بازی به عنوان یک شانس مضاعف استفاده نماید.

هرچند که ما واقعا امیدواریم این تنها یک اتفاق باشد که بازی های بلاتکلیف در لیگ یک برای آخر فصل نگه داشته می‌شوند، به خصوص اگر یک سوی این بازی ها تیم نساجی باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن