تالار وحدت قهرمان جام رمضان مریانج شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_futsal_0.jpgمسابقات فوتسال جام رمضان مریانج با قهرمانی تیم تالار وحدت همدان دیشب در سالن 2000 نفری این شهر به پایان رسید.

 

به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، این مسابقات با رقابت تنگاتنگ 16 تیم در قالب 4 گروه انجام شد و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات، برای قهرمانی با یکدیگر نبردی حساس داشتند.

 

در دیدار پایانی که با قضاوت حمید شمس و علی رشیدی برگزار شد، تیم تالار وحدت با تک گل اسمی برابر تیم فوتسال شهدای الوند به برتری رسید و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.


در دیدار رده بندی نیز تیم فوتسال علیصدر با حساب 9 بر 3 از سد تیم مقاومت دره مرادبیگ گذشت و روی سکوی سوم این مسابقات جای گرفت.


دیدارهای شب گذشته با حضور سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، سیدمحمد عیوقیان رئیس هیات فوتبال همدان حاج‌آقا رستمی امام جمعه مریانج، سردار مجیدی جانشين فرماندهی سپاه انصار الحسين، محسن معصوم‌علیزاده شهردار مریانج برگزار شد.


در اختتامیه این مسابقات تیم شاهد مریانج به عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابت ها معرفی شد و میثم رضایی نیز عنوان فنی ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.


در پایان این رقابت‌ها به تیم‌های اول، دوم، سوم جوایزی اهدا گردید.

 


نظرات   

 
0 #1 عكاس 1393-05-10 22:02
هنوزم با جنازه عليصدر عكس ميگيرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن