دبیر هیئت فوتبال استان همدان؛

مخالف رفتن تیم علیصدر از همدان هستم

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_bojari.JPGدبیر هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه روی علیصدر هم مخالفم که از همدان برود، گفت: چراکه ما یک گوهر داریم که قدر آن را نمی دانیم.

 

مهدی بوجاریان در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، در رابطه با تیم فوتسال علصیدر گفت: ما دوست نداریم که هیچ تیمی از استان خارج شود و برای تیم الوند نیز مقاومت کردیم و آن را در همدان نگه داشتیم و برای علیصدر نیز این برنامه را داریم.

 

وی با بیان اینکه هیچ تیمی برای من فرق ندارد و به کسی وابستگی ندارم، گفت: فقط به ورزش فوتبال خدمت می کنم.

 

بوجاریان با اشاره به اینکه معتقد بودم که الوند نباید از همدان برود و متعلق به همدان است و باید در شهر بماند، افزود: چراکه تیم الوند بومی است و با پیگیری های ما خوشبختانه الوند در همدان ماند.

 

دبیر هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه روی علیصدر هم مخالفم که از همدان برود، عنوان داشت: چراکه ما یک گوهر داریم که قدر آن را نمی دانیم.

 

وی با اشاره به اینکه استان های دیگر التماس علیصدر را می کنند که این تیم را از همدان ببرند، اضافه کرد: تیم فوتسال علصیدر موفق عمل کرده و در لیگ دسته یک حضور دارد.

 

بوجاریان بیان داشت: ما باید قدر این تیم را بدانیم چراکه در لیگ دسته یک حضور دارد و اگر علیصدر را از دست بدهیم دیگر مشخص نیست تا چه اندازه دیگر باید سرمایه گذاری کنیم که یک تیم را به لیگ دسته یک آوریم.

 

دبیر هیئت فوتبال استان با اشاره به اینکه مخالفم عیلصدر به فروش برسد، اضافه کرد: باید مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر درست و شفاف در مورد تیم علیصدر صحبت کند.

 

وی با اشاره به اینکه باید اسپانسرهای خصوصی وارد عمل شوند، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که علیصدر در همدان بماند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن