آموزش مربیان پایه فوتبال همدان زیر نظر مدرس بین المللی یوفا

b_150_100_16777215_00_images_stories_estedadyabi111.jpgکارگاه آموزشی مربیان پایه فوتبال همدان روز دوشنبه زیر نظر مدرس بین المللی فوتبال اروپا (یوفا) دایر شد.


به گزارش "همدان فوتبال"، محمودرضا روشن ضمیر به عنوان یک مربی آلمانی ایرانی الاصل در حال حاضر مدرس فدراسیون فوتبال آلمان نیز به شمار می رود و استفاده از دانش وی قطعا کمک شایانی به ارتقا سطح دانش مربیان فوتبال همدان می کند.


این دوره آموزشی در راستای اجرای برنامه های کمیته آموزش هیات فوتبال و در راستای ارتقا سطح دانش مربیان فوتبال پایه در آکادمی باشگاه شهرداری همدان دایر شده است.


در این کارگاه آموزشی دو روزه اصول دفاع، حمله و پرس در فوتبال و همچنین مربیگری در فوتبال پایه و بدنسازی ویژه رده های پایه برای بیش از 30 مربی شرکت کننده توسط این مدرس با دانش ارایه می شود.


هیات فوتبال استان همدان طی سال های اخیر فعالیت چشمگیری در برگزاری کارگاه های آموزشی داشته است و بیش از 20 کلاس آموزشی برای مربیان برگزار شد.


محمودرضا روشن ضمیر مدرس کمیته ملی المپیک آلمان و همچنین یکی از اعضای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به شمار می رود و به عنوان بازیکن و مربی در تیم های مطرحی در کشور آلمان فعالیت داشته است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن