انصراف همدان از میزبانی مرحله نهایی استعدادیابی فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_bojari.JPGدبیر هیات فوتبال همدان از انصراف این استان از میزبانی مرحله نهایی استعدادیابی مناطق 9 گانه کشور خبر داد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، مهدی بوجاریان اظهار کرد: مرحله نهایی استعدادیابی مناطق نه گانه کشور در رده سنی نوجوانان قرار بود امروز در همدان برپا شود که انصراف خود را اعلام کردیم.


وی دلیل انصراف از میزبانی همدان را مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد و افزود: در سال های اخیر به خصوص سال گذشته میزبانی های متعدد رده های پایه ملی را برعهده داشتیم اما امسال با مشکلات مالی روبه رو هستیم.


بوجاریان بیان داشت: فدراسیون قادر به تامین بخشی از هزینه ها هم نبود و تصمیم به انصراف از میزبانی گرفتیم.


وی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال هیات فوتبال استان همدان اعلام کرد به عنوان یک تشکل خصوصی قادر نیست هزینه میزبانی را تقبل کند اما با این حال حتی حاضر به پرداخت 50 درصد از هزینه ها شدیم که بازهم فدراسیون قبول نکرد.


وی افزود: قرار بود استعدادهای رده سنی نوجوانان مناطق یک، چهار، پنج، شش و هشت کشور که تیم های شمال، شمال غرب و شرق کشور بودند به میزبانی همدان از روز ششم تا دهم اردیبهشت ماه جاری حضور یابند.


دبیر هیات فوتبال همدان یادآور شد: با انصراف همدان، فدراسیون به دنبال جایگزین استان میزبان است.


همدان یکی از استان های فعال در استعدادیابی رده های سنی پایه به شمار می رود.

 

هم اکنون بیش از 10 هزار فوتبالیست به صورت سازماندهی شده در همدان فعالیت دارند.

 


نظرات   

 
+3 #1 حسن 1394-02-08 16:01
آفرین به مسولین هیئت فوتبال که بالاخره فهمیدند که فدراسیون فوتبال با وجود زحمات و تلاش همدانی ها به هیچ وجه برای فوتبال همدان ارزش قائل نیست و از انتخاب جوانان شایسته همدان که پارتی ندارند اجتناب می کند مثل مسابقات پارسال قهرمانی نونهالان اسیا که با وجود هزینه های سرسام آور شهر همدان،مربیان تیم ملی حتی حاضر نشدند یک استعدادیابی فرمالیته برای نونهالان همدانی برگزار نمایند
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن