کی‌روش دخالت در کناره‌گیری اسدی را تکذیب کرد

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی ایران به حمایت از مهدی تاج، رئیس فدراسیون پرداخته است. b_150_100_16777215_00_images_01172017.jpg

به گزارش "همدان فوتبال"، در بیانیه کی روش آمده است؛

با توجه به اتفاقات اخیری که در فدراسیون رخ داده است باید روشن سازم که بی شک تصمیمات و برنامه های آقای تاج چه از زمان کاندیدا شدن و چه انتخاب، برگرفته از رهبری و مسئولیت خود ایشان بوده است.

وی همچنان شخصت، قدرت و عزم و اراده خود را مسند ریاست فدراسیون ایران نشان داده است پس هرگونه سوال و شک و تردید در مورد قدرت رهبری ایشان ناعادلانه بوده و بازتاب دهنده حقیقت و واقعیت نمی یاشد.

به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، هدف و وظیفه من با توجه به مهارت ها و توانایی هایم بهبود، گسترش و کسب موفقیت زیر نظر تصمیمات و قدرت رهبری آقای تاج بوده است و این اتفاق در گذشته، حال و آینده نیز رخ خواهد داد.

با هدایت آقای تاج ما قادر بودیم که تیم ملی را راهی روسیه کنیم و همچنین من اطمینان دارم که با همان شکل تصمیم گیری، هماهنگی، احترام و نظم و انضباط، ما قادر به گذراندن بهترین دوره آماده سازی برای جام جهانی روسیه بوده و همچنین قادر به اجرای برنامه های جدید و توسعه رویکردها در فوتبال ایران خواهیم بود.

به سوی آینده/ کارلوس کی روش

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن