عضو شورای شهر: شهرداری همدان تیم‌داری نکند

b_150_100_16777215_00_images_shahrdari_molavi-shora.jpgعضو شورای‌ اسلامی‌ شهر همدان گفت: شهرداری با این وضعیت در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور تیم‌داری نکند.
به گزارش همدان فوتبال، ابراهیم مولوی اظهار داشت: با وجود اینکه تیم شهرداری در نیم فصل اول به مراتب نتایج خوبی کسب کرده و جزو چهار تیم برتر گروه یک است، اما اعضای این تیم در نیم فصل سردرگم هستند.
وی اضافه کرد: هم اینک اغلب تیم ها در حال جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم خود هستند اما شرایط در تیم فوتبال شهرداری همدان مبهم است و با این وضعیت نباید تیم‌داری کرد.
مولوی بیان کرد: معتقدم شهرداری اگر توان مالی ندارد و با توجه به اینکه تیم‌داری حرفه ای جزو وظایف شهرداری ها نیست، این فعالیت را نداشته باشد.
این عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: شهرداری یا باید به سمت و سوی تیم‌داری حرفه ای نرود و یا اگر چنین تصمیمی دارد، تمهیدات و تدارکات لازم را اتخاذ کند.
وی افزود: شهرداری همدان در حال حاضر شرایط اقتصادی خوبی ندارد و  با این اوضاع تیم‌داری نشود، بهتر است.
مولوی با بیان اینکه نباید آینده جوانان عضو این تیم را ناامید کرد، گفت: شورا و شهرداری برای ادامه فصل برای بهبود شرایط همفکری کنند و تا پایان فصل مکلف به حمایت از تیم هستند.
وی ابراز امیدواری کرد: شهرداری به لیگ دسته یک صعود کند و در غیراینصورت باید در پایان فصل تصمیم منطقی گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: اگر شهرداری توان تیم‌داری ندارد بهتر است بودجه صرف تقویت ورزش محلات شود.
وی یادآور شد: فوتبال همدان به لحاظ تامین مالی ظرفیت داشتن ۲ تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را ندارد و باید چاره ای اندیشیده شود.
تیم شهرداری در گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور رتبه چهارم را در پایان نیم فصل اول کسب کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن