دعوت از علی قربانی به تیم ملی آذربایجان

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgعلی قربانی مهاجم سابق تیم‌های استقلال و سپاهان بعد از درخشش در تیم تازه‌اش سومقاییت به تیم ملی آذربایجان دعوت شد.
جیانی دی بیاسی سرمربی جدید تیم ملی آذربایجان لیست بازیکنان تیمش برای حضور در اردوی ملی و دیدار با قبرس را معرفی کرد که در لیست مدعوین نام یک مهاجم ایرانی به چشم می‌خورد؛ علی قربانی مهاجم 30 ساله فصل گذشته سپاهان اصفهان که تصمیم گرفت تا برای ادامه فوتبال خود به لیگ آذربایجان برود.او اکنون در تیم سومقاییت آذربایجان توپ می‌زند و در سه مسابقه توانست برای تیمش چهار گل به ثمر برساند.
قربانی که سابقه بازی در تیم استقلال و نفت تهران را هم دارد، در حالی این تصمیم را گرفته که احتمالا تابعیت‌اش برای آذربایجان قطعی شده و به دلیل این‌که تاکنون نامش در لیست تیم ملی ایران قرار نگرفته، می‌تواند در تیم ملی آذربایجان به میدان برود.
مهاجم سوادکوهی که حالا از این پس به عنوان یک بازیکن دوتابعیتی به شمار می‌رود و برای تیم ملی این کشور زیر نظر دی‌بیاسی به میدان خواهد رفت.
علی قربانی در فصل گذشته طی 25 بازی برای سپاهان، تنها 2 گل به ثمر رساند اما پس از جدایی از سپاهان و در فصل جدید فوتبالی در 5 دیدار برای سومقاییت به میدان رفته و موفق شده 4 گل برای این تیم به ثمر برساند. او با تیم سومقاییت در مرحله مقدماتی لیگ اروپا به مصاف اشکندیا نقدونیه رفت ولی با شکست در این دیدار از صعود به لیگ اروپا بازماند.
سومقاییت با کسب 7 امتیاز از 4 بازی در صدرجدول رده بندی لیگ آذربایجان قرار دارد.
با توجه به اینکه علی قربانی در لیگ برتر و فوتبال ایران شانسی برای دعوت به تیم ملی نداشته، تصمیم گرفت در شرایط جدید و تیم ملی دیگری به میدان برود و این فرصت را در آذربایجان به دست آورده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن