رضا قوچان نژاد؛ شکار فوق جذاب تراکتور

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgرضا قوچان نژاد بزرگترین هدف نقل و انتقالاتی تراکتور پیش از شروع لیگ بیستم به شمار می رود.
 بعد از جذب ستاره هایی همچون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی توسط تراکتور، حالا زنوزی قرار است با گوچی وارد مذاکره شود تا شاید بتواند او را هم به جمع ستاره های تیم خود اضافه کند.
شاید تا قبل از عقد قرارداد کاپیتان های تیم ملی با تراکتور کسی فکرش را نمی کرد شجاعی، دژاگه و حاج صفی با توجه به سابقه طولانی بازی خارج از ایران، رضایت به حضور در لیگ ایران بدهند؛ اما این اتفاق افتاد و نتیجه اش هم برای تراکتور قهرمانی در جام حذفی با درخشش همین ستاره ها بود.
حالا برای فصل جدید بعد از اینکه زنوزی سکان هدایت تراکتور را به علیرضا منصوریان سپرده، قصد جذب یک بازیکن نامدار دیگر را دارد. رضا قوچان نژاد که سابقه بازی در هیچ کدام از تیم های ایرانی را ندارد و سال های زیادی است که در لیگ های اروپایی به میدان می رود، پیشنهاد رسمی تراکتور را دریافت کرده و قرار است به زودی با مالک و مدیرعامل تراکتور پای میز مذاکره بنشیند.
گوچی که تا جام جهانی 2018 پیراهن تیم ملی را می پوشید و گل های سرنوشت سازی هم برای ایران در دوران مربیگری کی روش زد، مثل فصل گذشته، فصل جدید را هم با پیراهن تیم زووله در لیگ هلند آغاز کرده است. اتفاقا دو هفته قبل بود که مهاجم سابق تیم ملی ایران برای تیمش در لیگ هلند دبل کرد و بار دیگر شم گلزنی خود را نشان داد.
تبلیغات
فروش اعتباری خودروهای BMW و MINI با شرایط ویژه
فروش اعتباری خودروهای BMW و MINI با شرایط ویژه
فروش اعتباری خودروهای BMW و MINI با شرایط ویژه
فروش اعتباری خودروهای BMW و MINI با شرایط ویژه
شاید برای این مهاجم 33 ساله که در مشهد متولد شده هم بازی کردن در سال های پایانی فوتبالش در لیگ ایران اتفاق جالب و جذابی باشد. باید دید مذاکرات تراکتور با گوچی چطور پیش می رود و آیا او با پیوستن به جمع همبازیان سابقش در تیم ملی، تراکتور فصل جدید را به تیمی کهکشانی تر تبدیل می کند یا خیر.
بدون شک برای هواداران تراکتور هم جذب مهاجمی که سال ها فیکس تیم ملی ایران بوده و سابقه بازی در چارلتون انگلیس را هم دارد، اتفاقی ویژه و جذاب به حساب می آید. حتی ورود گوچی به تراکتور می تواند جذابیت لیگ بیستم فوتبال ایران را هم افزایش دهد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن