شجاعیان قرارداد جدیدی با استقلال امضا کرد

b_150_100_16777215_00_images_Esteghlal_FC.svg.pngقرارداد جدید هافبک تیم فوتبال استقلال با این تیم، برای ثبت به هیات فوتبال استان تهران ارسال شد.
«احمد مددی» سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز (شنبه) در جلسه‌ای با «داریوش شجاعیان» حاضر شد و بعد از امضاء قرارداد جدید، قرارداد این بازیکن برای ثبت به هیات فوتبال ارسال شد.
شجاعیان به دلیل امضا نشدن قرارداد جدیدش، چند جلسه در تمرینات استقلال غایب بود اما پس از صحبت با کادر فنی به تمرینات این تیم بازگشت. این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مدتی از تمرینات استقلال دور بود.
تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در لیگ بیستم، با نتیجه ۲ بر صفر برابر مس رفسنجان به برتری رسید.
مذاکره غیرقانونی؛ ممنوع
در پی خبرهایی که در چند روز گذشته مبنی بر جدایی برخی بازیکنان استقلال مطرح شده، این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای به سایر باشگاه‌هایی هشدار داد که با بازیکنانی که تحت قرارداد این باشگاه هستند وارد مذاکره نشوند.
در این اطلاعیه آمده است: در روزهای اخیر چند باشگاه لیگ برتری طی اقدامی غیر حرفه‌ای با برخی از بازیکنان تحت قرارداد باشگاه استقلال وارد مذاکره شده‌اند.
باشگاه استقلال به مدیران این باشگاه‌ها یادآوری می‌کند که مسیر مذاکرات با بازیکنان تحت قرارداد، مسیری مشخص است و در صورت ادامه این مذاکرات، مسوولان استقلال حقوق قانونی خود را از طریق کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری خواهند کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن