دوری 8 هفته‌ای هافبک همدانی استقلال از میادین

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_ahmad-jamshidian.jpgمعاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال از دوری 8 هفته‌ای احمد جمشیدیان از ترکیب استقلال خبر داد.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از سایت باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال، در خصوص آخرین وضعیت احمد جمشیدیان، اظهار داشت: جمشیدیان صبح امروز از ناحیه فتق ورزشی، در بیمارستان آتیه و زیر نظر دکتر ستوده تحت عمل جراحی قرار گرفت. خداراشکر عمل او با موفقیت سپری شد با این حال دوران نقاهت وی حدود 8 هفته به طول می انجامد.

 

وی با اشاره به اینکه بیک‌زاده و ساموئل نیز در حال سپری کردن دوران درمانی خود هستند، تصریح کرد: هاشم بیک‌زاده با توجه به اینکه 11سانت خونریزی در عضله چهارسر ران دارد، فعلا باید فیزیوتراپی کند که با این شرایط باید گفت تا 3 هفته قادر به همراهی تیم نخواهد بود. در خصوص ساموئل هم باید بگویم که او از ناحیه کشاله احساس درد می‌کرد و باتوجه به اینکه برای بازی مقابل سپاهان محروم است، درحال حاضر تمرینات فیزیوتراپی را برای او در نظر گرفته‌ایم. در نهایت هم روز شنبه از این بازیکن تست می‌گیریم تا شرایطش مورد بررسی قرار گیرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن