مثلث حمایتی مسوولان؛ چراغ امیدبخش در رونق ورزش محلات همدان

b_150_100_16777215_00_images_photo_2020-04-26_15-36-21.jpg
این روزها ایجاد زیرساخت های لازم در راستای رونق ورزش محلات با حمایت همه جانبه مسوولان شتاب چشمگیری یافته است و نوید روزهای پرنشاط و امید را برای شهروندان به ویژه قشر جوان می دهد.

حمایت های ویژه دکتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان از ورزش محلات باعث شده تا زیرساخت های ورزشی برای هر محله مهیا شود.

بدون تردید شهر همدان با برخورداری از زمین های چمن مصنوعی محلات قطب اصلی غرب کشور در برخورداری از زیرساخت های بالقوه ورزشی در حوزه محلات و شهروندی است.

با راه اندازی زمین های چمن مصنوعی جدید نه تنها سرانه فضای ورزش شهروندی در همدان افزایش چشمگیری خواهد یافت بلکه فضایی ایمن و استاندارد را برای شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان برای پرداختن به ورزش های گروهی فراهم می سازد.

براین اساس، به دنبال نشست های اخیر دکتر حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و مهندس صوفی شهردار همدان و نیز مهندس یوسفی نوید مدیر منطقه چهار، امروز دکتر پژمان محمدی مسئول دفتر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس به همراه سعید پناه آبادی مسئول ورزش محلات و اعضای شورای اجتماعی محلات  از طرح های ورزشی در دست ساخت محله های مختلف شهر بازدید کرده و به زودی شاهد بهره برداری از این فضاها خواهیم بود.

مسئول دفتر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رویکرد دکتر حاجی بابایی توسعه ورزش محلات و شهروندی است، گفت: در تامین نیازهای اساسی در راستای رونق ورزش محلات از هیج کوششی فروگذار نخواهیم بود.

دکتر محمدی افزود: سرکشی از فضاهای ورزشی در دست ساخت در برنامه های اجرای قرار دارد و به زودی شاهد بهره برداری از این سرانه ورزشی خواهیم بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن