پاس همدان به دنبال جذب «سیامک فراهانی» به عنوان سرمربی تیم است

b_150_100_16777215_00_images_siamak_farahani.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، از مذاکره مدیران باشگاه فوتبال پاس با «سیامک فراهانی» برای جذب وی به عنوان سرمربی این تیم خبر داد. از مربیان مطرح فوتبال کشور به عنوان گزینه سرمربیگری پاس همدان معرفی شد.
«حمید سیفی» گفت: درهمین ارتباط مذاکراتی با فراهانی که از مربیان مطرح و چهرهای شناخته شده فوتبال کشور محسوب می شود، برای قبول هدایت تیم فوتبال پاس همدان انجام شده است.
وی افزود: البته هنوز مذاکرات برای حضوری فراهانی به نتیجه قطعی نرسیده و مراحل قانونی و اداری مذاکرات برای کسب توافق نهایی با باشگاه ادامه دارد.
به گفته سیفی، هدف دستگاه ورزش استان همدان، تشکیل تیم مدیریتی و فنی قدرتمند برای پاس در فصل جدید رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است و بر همین اساس به دنبال جذب افراد توانمند و باتجربه برای حضور در کادر فنی تیم هستیم.
وی خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم، منتظر دریافت برنامه های مدیرعامل باشگاه پاس هستیم تا با همفکری و همکاری زمینه آغاز فعالیت هرچه سریعتر تیم برای حضور موفق در لیگ ۲ فوتبال را فراهم شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: تیم پاس نباید متکی به دولت و دستگاه ورزش باشد و براین اساس با پیگیری‌های حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به دنبال همکاری بخش خصوصی و جذب یک حامی مالی توانمند برای تیم هستیم.
وی اظهار داشت: پاس همدان نیازمند تیم مدیریتی قدرتمند است و چیدمان افراد باتجربه و توانمند در بخش‌های مختلف باشگاه برای موفقیت تیم ضروری است.
تیم فوتبال پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن