دوره مربیگری درجه B فوتبال آسیا در همدان برگزار شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_didarhaye-pass_169481857.jpgدوره مربیگری درجه B فوتبال آسیا براساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون و پیگیری کمیته آموزش هیات فوتبال استان در همدان برگزار شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، مدیر برگزاری دوره‌های مربیگری هیات فوتبال استان همدان با اعلام این مطلب گفت: این دوره آموزشی با حضور ۲۴ مربی و با حضور علی اکبر پورمسلمی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.
مجید لطیفی افزود: ناظر فنی این دوره آموزشی را نیما نکیسا از طرف فدراسیون فوتبال برعهده داشت ضمن اینکه دکتر محمدتقی زرین قلم مدرس دروس تخصصی آسیب شناسی، پیام حیدری مدرس داوری و مصطفی کاشی مدرس دروازه بانی این دوره مربیگری بودند.
به گفته وی، این دوره مربیگری به مدت ۲۰ روز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در قالب ۲ بخش تئوری و عملی برگزار و در پایان و با برگزاری آزمون به مربیان شرکت کننده، گواهینامه آموزش اعطا شد.
استان همدان به عنوان یکی از پیشتازان برگزاری دوره‌های مربیگری فوتبال در کشور، دارای یک مربی درجه A حرفه ‌ای، ۱۸۱ مربی A آسیا، ۱۸۵ مربی B آسیا، ۳۲۰ مربی C آسیا، ۳۵۰ مربی D آسیا و ۲ مربی دروازه‌ بانی است.
همچنین در رشته فوتسال ۸۵ مربی سطح یک ایران، ۷۵ مربی سطح یک آسیا و چهار مربی سطح ۲ آسیا نیز در استان همدان دارای کارت هستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن