مدیرعامل پاس:

پاس برای موفقیت نیازمند زیرساخت حرفه ای است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: این باشگاه تنها با برخورداری از زیرساخت‌های حرفه‌ای اعم از امکانات و منابع مالی پایدار می تواند در صف قدرت‌های فوتبال کشور باشد.
به گزارش "همدان فوتبال"، حمیدرضا عابری منصور اظهار داشت: پاس هرساله با حمایت‌های مقطعی در فوتبال کشور حضور یافته و برنامه ریزی اصولی برای ایجاد زیرساخت‌های حرفه‌ای در این باشگاه انجام نشده است.
وی بیان کرد: برای موفقیت پاس در سطح بالای فوتبال کشور باید ابتدا زیرساخت‌های حرفه‌ای اعم از امکانات و تجهیزات نظیر زمین چمن، خوابگاه و سایر نیازهای ضروری را به صورت اختصاصی فراهم کرد ضمن اینکه نیاز به منابع مالی و درآمد پایدار دارد.
عابری منصور افزود: همه ساله پاس با صرف هزینه‌های مقطعی در لیگ حضور یافته و همین مساله باعث شده تا نتواند به موفقیت‌های لازم دست یابد.
وی با اشاره به اینکه هدف تیم مدیریتی جدید باشگاه، ایجاد درآمد پایدار برای تیم است، گفت: این باشگاه نیاز به زیرساخت‌های تخصصی و حرفه‌ای دارد.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان یادآور شد: کادر مدیریتی پاس در امور اقتصادی و بازرگانی در حال تدوین طرح‌های درآمدزایی است و هدف ما ایجاد منابع مالی پایدار برای این تیم است.
عابری منصور اظهار داشت: باشگاهی که به لحاظ مالی دغدغه نداشته باشد به خوبی می‌تواند در شرایط فنی و مدیریتی تمرکز کرده و تیم‌های قدرتمندی را در عرصه‌های کشوری ایجاد کند.
وی با تاکید بر اینکه رویکرد باشگاه پاس شناسایی استعدادهای نخبه غرب کشور است، گفت: در سال آینده آکادمی باشگاه پاس در سطح تخصصی ایجاد می‌شود و در تمامی رده‌های سنی به دنبال شکل گیری تیم‌های قدرتمند هستیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن