دکتر بیژن و دیدار رمانتیک با قلعه‌نویی و استقلال!

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_bijaneheydari.jpgانتخاب بیژن حیدری به‌عنوان داور استقلال و گل گهر یکی از موضوعات جالب بازی‌های این هفته است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ورزش سه، با اعلام اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال مشخص شد که بیژن حیدری داور بین المللی برجسته فوتبال باید مسابقه استقلال و گل گهر را قضاوت کند.
نکته قابل توجه، درباره قضاوت بیژن حیدری برای تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی است؛ سرمربی گل گهر فصل گذشته در شرایطی که اشتباهات داوری زیادی علیه تیمش پیش آمد، در مصاحبه‌ای تند علیه چند داور از جمله بیژن حیدری موضع گرفت و اعلام کرد که 5 داور در لیگ برتر هستند که علیه تیم او سوت می‌زنند.
از آن زمان کمیته داوران سعی کرد کمتر از داورانی که قلعه نویی در مصاحبه‌اش نام برده بود، در بازی‌های تیم گل گهر سیرجان استفاده کند اما حالا برای مسابقه حساس استقلال و گل گهر یکی از آن داوران انتخاب شده است.
بیژن حیدری که یکی از داوران برجسته و بین المللی فوتبال ایران است و قضاوت دیدارهای مهمی را در داخل و خارج از کشور برعهده داشته، حالا به‌عنوان یکی از داورانی که در گذشته مورد اتهام امیر قلعه نویی قرار گرفته بود، قرار است روز یک‌شنبه دیدار گل گهر با استقلال را سوت بزند.
بی تردید رویارویی دکتر بیژن با قلعه نویی و از سوی دیگر با استقلالی‌ها می‌تواند یک اتفاق ویژه برای مسابقه حساس این هفته لیگ برتر باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن