ملایر؛ میزبان تیم ملی فوتبال قطع عضو کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_62280156.jpgرئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه هیات فوتبال ملایر در آستانه دهه کرامت میزبان تیم ملی فوتبال قطع عضو کشور در سالن شهدای خلبان مجموعه ورزشی کوثر بود، گفت: در اقدامی ماندگار در راستای حمایت از جامعه قطع عضو کشور با همکاری های انجام شده از سوی هیات فوتبال، اداره ورزش و جوانان، دانشگاه ملی ملایر و مسئول کمیسیون ورزش شورای شهر، ملایر میزبان تیم ملی فوتبال قطع عضو کشور بود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا در این رابطه افزود: این تیم در دیدارهایی دوستانه و جذاب در دو روز متوالی در سالن شهدای خلبان مجموعه ورزشی کوثر به مصاف تیم منتخب ملایر رفت که هر دو تیم با نتیجه تساوی به بازی خود خاتمه دادند.
وی با اشاره به اینکه در پایان و طی مراسمی به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بازیکنان این تیم تجلیل و تقدیر به عمل آمد، گفت: همچنین هیات فوتبال ملایر با برگزاری مسابقات پیشکسوتان در " ورزشگاه الهیه " یاد و نام ستارگان فقید باشگاه پاس ملایر را گرامیداشت.
سپهری نیا با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، دو تیم آموزش و پرورش و پاس ملایر شرکت کردند و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند، خاطرنشان کرد: این مسابقات به مناسبت بزرگداشت نام و یاد ستارگان فقید باشگاه پاس، زنده یاد ساسان نعیمی، مجید خوشبین و حاج حمید شیرزادی برگزار شد و از استقبال خوبی از سوی علاقمندان به فوتبال و پیشکسوتان فوتبال ملایر و جمعی از مسئولین اجرایی و ورزشی و خانواده  ورزشکاران همراه بود.
‍ رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه به برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد اشاره و اظهارکرد: هیات فوتبال ملایر با برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد یاد و خاطر شهداء والامقام قیام خونین ۱۵ خرداد را در چمن استادیوم ۵۰۰۰ نفری سردار شهید حاج مرتضی روحیان گرامی داشت.
وی افزود: ۱۴  تیم از مناطق محروم و حاشیه شهرستان ملایر در این دوره از مسابقات شرکت کردند و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در دیدارهایی دوستانه و جذاب در دو روز به صورت گروهی و حذفی  به مصاف هم رفتند؛ زمان و مکان بازی فینال این مسابقات در دوره سنی نوجوانان و جوانان از سوی هیئت فوتبال این شهرستان به زودی اعلام می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن