درخشش شیران شهرداری هگمتانه در لیگ یک؛

رضا طلایی‌منش گزینه طلایی شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_169165957.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان در اولین فصل حضور خود با سرمربیگری رضا طلایی‌منش توانسته در جایگاه تک رقمی قرار بگیرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از خبرنگار مهر، تیم فوتبال شهرداری همدان تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول در اولین فصل حضور خود به فاصله ۲ هفته تا پایان رقابت‌ها توانسته نتایج درخشانی را کسب کند.
در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با انجام ۳۲ بازی و کسب ۹ پیروزی، ۱۵ تساوی، و ۸ باخت با کسب ۴۲ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور جا خوش کند.
این تیم با دریافت ۲۲ گل یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کرده و یکی از دلایل موفقیت شاگردان طلایی‌منش دفاع تیمی و انسجام این تیم است.
رضا طلایی منش سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان که فصل گذشته با اقتدار این تیم را راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور کرد توانست در اولین فصل حضور تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور با کمترین مبالغ قراردادها نتایج و جایگاه بسیار درخشانی را کسب کند.
به طور قطع گزینه نخست و طلایی مدیران شهرداری برای فصل آینده نیز حضور این سرمربی بر روی نیمکت تیم فوتبال شهرداری همدان است.
در این هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه باید از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف تیم خوب استقلال ملاثانی برود.
این تیم نیز در ۱۸ هفته گذشته باختی در کارنامه نداشته و توانسته نتایج خوبی کسب کند دیدار رفت دو تیم در خوزستان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسیده بود.
تیم فوتبال شهرداری همدان این شانس را دارد با کسب نتیجه در ۲ دیدار باقی مانده از لیگ دسته اول فوتبال کشور جایگاه خود را در جدول باز هم بهبود ببخشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن