استعدادیابی نوجوانان ملایری برای حضور در تیم ملی فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_62292992.jpgرئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از اجرای طرح استعدادیابی نوجوانان ملایری برای حضور در تیم ملی فوتبال کشور خبر داد و گفت: نخستین مرحله استعدادیابی فوتبال در رده سنی نوجوانان برای حضور در تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور در استادیوم تختی برگزار شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، حمید رضا سپهری نیا افزود: هیات فوتبال در راستای معرفی مستعدین این رشته ورزشی در رده سنی نوجوانان برای حضور در تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور طرح استعدادیابی با حضور مربیان فدراسیونی خود در چمن مجموعه ورزشی تختی برگزار کرد.
وی اظهارکرد: بیش از ۵۰ نفر از بازیکنان فوتبال ملایر که در رده سنی  نوجوانان در باشگاه های فوتبال این شهرستان تمرین و فعالیت می کنند در این طرح شرکت کردند و توانایی خود را در ارائه تست های خواسته شده از سوی مربیان به نمایش گذاشتند تا برای مرحله دوم این طرح انتخاب و معرفی شوند.
سپهری نیا خاطرنشان کرد: در نهایت یونس عبدلی، علیرضا چگینی، یونس دشتی، علی نوشادی، محمد مهدی اکبری، ابوالفضل عباسی، امیررضا لشینی برای حضور در مرحله دوم این طرح انتخاب و معرفی شدند و صورت وجود مصدومیت علی نوشادی، امیرحسین ترکاشوند جایگزین می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: بازیکنان منتخب امروز_پنجشنبه ۲۶ خرداد_ با معرفی نامه کتبی از سوی هیات فوتبال و داشتن بیمه ورزشی در ساعت ۱۷:۳۰ در محل استادیوم شهید حاج بابایی مریانج حضور پیدا کرده و خود را به مربیان استعداد یاب فدراسیون فوتبال معرفی می کنند.
وی در ادامه از قضاوت داور ملایری در مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی کشور خبر داد و گفت: " رضا صفر خانیان" داور بین المللی ملایری عهده دار قضاوت و داوری مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشور بود.
سپهری نیا افزود: طی حکمی از سوی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران رضا صفرخانیان، داور بین المللی ملایری با توجه به داشتن سوابق درخشان در داوری مسابقات ملی و فراملی برای قضاوت و داوری مسابقات تکواندو  انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشور دعوت شد.
وی یادآورشد: صفرخانیان، از داوران برجسته تکواندو کشور است که  در سه ماهه اول سال جاری علاوه بر کسب داوری بین‌المللی گیورگی، موفق به دریافت داوری بین‌المللی هان مادانگ نیز شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن