هلال احمر همدان آماده حمایت از تیم های ورزشی است

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgمدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان برای حمایت از تیم های ورزشی و تیم فوتبال پاس همدان به ویژه در زمینه کمک های امدادی و درمانی اعلام آمادگی کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" علی سنجربگی روز سه شنبه در دیدار با مدیران باشگاه فوتبال پاس همدان اظهار داشت: همکاری با حوزه ورزش افتخار ارزنده برای جمعیت هلال احمر استان همدان است و می‌توانیم با همه ظرفیت ها و ۳۰ هزار عضو در زمینه‌های درمان و پزشکی در کنار تیم پاس باشیم.
وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان آماده انجام تفاهم نامه همکاری با تیم های ورزشی و باشگاه پاس همدان است و در حوزه درمانی بازیکنان و هواداران تیم پاس و حتی خانواده‌های آنان را زیر پوشش قرار می دهیم.
سنجر بگی افزود: در حوزه هلال احمر استان همدان ۳۰ هزار عضو داریم و آماده همکاری با باشگاه فرهنگی و ورزشی پاس در تمامی زمنه‌ها به ویژه برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم.
در حوزه هلال احمر استان همدان ۳۰ هزار عضو داریم و آماده همکاری با باشگاه فرهنگی و ورزشی پاس در تمامی زمنه‌ها به ویژه برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم.
قائم مقام باشگاه پاس همدان هم در این نشست گفت: جمعیت هلال احمر همواره در خدمت رسانی به مردم در هنگام حوادث پیشگام بوده و خدمات ارزشمند این نهاد شایسته قدردانی است.
سیدمحمد رضوی پور همکاری باشگاه پاس با جمعیت هلال احمر را افتخاری ارزنده دانست و گفت: این جمعیت دارای ظرفیت بالقوه در حوزه آموزش، درمان و امدادگری است و آماده همکاری همه جانبه هستیم.
ساخت مستند تاریخ ۷۰ ساله مکتب فوتبال پاس
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز در دیدار با مدیران باشگاه پاس، آمادگی این رسانه برای ساخت مستند تاریخ ۷۰ سال فعالیت فوتبال پاس از قهرمانی آسیا تاکنون را اعلام کرد.
کیوان الوندی افزود: تیم فوتبال پاس همواره مورد حمایت صدا و سیمای مرکز همدان بوده و تمامی رویدادهای این تیم را پوشش رسانه‌ای داده‌ایم.
وی بیان کرد: هم اکنون نیز آمادگی لازم برای پوشش رسانه‌ای و فرهنگی تیم فوتبال پاس همدان را داریم و امیدواریم پاس با تلاش مدیریت و سایر اعضا به جایگاه اصلی خود بازگردد.
قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان نیز رسانه ملی را ظرفیتی عظیم در کمک به رشد و موفقیت ورزش دانست و گفت: صدا و سیمای همدان از مراکز فعال و موفق در تولید برنامه‌های ورزشی است.
سیدمحمد رضوی پور اضافه کرد: صدا و سیما مهمترین مجموعه برای اعتلای فرهنگ در سطح کشور است و انتظار همکاری در تمام زمینه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و اجتماعی را داریم.
تیم پاس از سال ۸۶ تاکنون با انتقال از تهران، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و امسال نیز در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور فعالیت دارد.

سعید ایل خانی مهوار

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن