داور بین المللی فوتبال در لیگ برتر همدان قضاوت کرد

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpg«پیام حیدری» جوانترین داور بین المللی فوتبال کشورمان در روزهای تعطیلی مسابقات فوتبال به خاطر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تصمیم به قضاوت در لیگ استانی همدان گرفت.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، این داور بین المللی که امسال در رویدادهای مختلف لیگ برتر و مسابقات باشگاهی و ملی در قاره آسیا قضاوت کرده است، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال استان همدان قضاوت کرد.
حیدری بازی تیم‌های مهر همدان و شهرداری مریانج را همراه با مرتضی فاطمی صدر، سامان سحاب منش و پوریا صدری در ورزشگاه شهید شمسی پور قضاوت کرد.
این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود مهر همدان پایان یافت.
پیام حیدری از داوران بین المللی و مطرح فوتبال کشور به شمار می‌رود که قضاوت در شهرآورد سرخابی‌ها را نیز در کارنامه دارد.
حیدری از سال ۲۰۱۶ تاکنون در فهرست داوران بین‌المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد.
حمایت همه جانبه در توسعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی داریم
مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: حمایت همه جانبه در توسعه برنامه‌های فرهنگی ورزشی و همچنین طرح‌های اشتغالزایی در سطح این استان داریم.
به گزارش خبرنگار ایرنا محمد مهدی شاهقدمی پنجشنبه شب در نشست با مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان اظهار داشت: باشگاه‌ها به عنوان موتور محرک در توسعه برنامه‌های فرهنگی ورزشی باید مورد حمایت قرار بگیرند و ما در این حوزه همکاری لازم را خواهیم داشت.
وی بیان داشت: طرح‌های اشتغالزایی نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد و آماده هرگونه همکاری با باشگاه پاس در زمینه‌های مختلف هستیم.
شاهقدمی با تاکید بر اینکه رشد و توسعه حوزه‌های فرهنگی ورزشی همواره جزو برنامه‌های اصلی مجموعه بهزیستی همدان بوده است، افزود: زیرساخت‌های خوبی در راستای فعالیت‌های گسترده در این حوزه‌ها داریم.
قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان نیز گفت: راه‌اندازی امور خیریه یکی از سیاست‌های اصلی باشگاه پاس است و توقع داریم مجموعه بهزیستی همکاری لازم را داشته باشد.
سیدمحمد رضوی پور افزود: علاوه بر فعالیت‌های ورزشی به ویژه فوتبال به دنبال توسعه مباحث فرهنگی و درآمدزایی پایدار هستیم و از همین رو اشتغالزایی و کار آفرینی را مورد توجه داریم.
وی اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در سطح استان همدان وجود دارد که با همکاری نهادها و مجموعه‌های مختلف نظیر بهزیستی می‌توانیم اهداف تعریف شده را اجرا کنیم.
تیم پاس از سال ۸۶ تاکنون با انتقال از تهران، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و امسال نیز در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور فعالیت دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن