تساوی صنایع غذایی سحر در اولین هفته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgدر اولین هفته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صنایع غذایی سحر برابر حریف اصفهانی خود به تسوی دست یافت.
به گزارش "همدان فوتبال"، نائب رئیس هیات فوتبال استان با اعلام این مطلب گفت: لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور قرار بود با حضور ده تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شود که به دلیل انصراف چهار تیم این رقابتها روز گذشته این مسابقات با حضور شش تیم آغاز شد.
وی افزود: تیم فوتبال بانوان همدان که امسال به لیگ یک صعود کرده با حمایت از صنایع غذایی سحر در این رقابتها حضور دارد.
اعظم باباخانی تصریح کرد: در گروه ما تیم های تیکا تهران، ملی پوشان شهرکرد، تام اصفهان، صبا مهر تبریز، آریا تهران حضور دارند و بازی ها به صورت دوره ای برگزار می شود و در نهایت دو تیم به لیگ برتر کشور صعوود خواهد کرد.
وی ادامه داد: روز گذشته در اولین هفته مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم صنایع غذایی سحر در استادیوم شهدای قدس همدان میزبان تام اصفهان بود که در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.
وی با بیان اینکه 80 درصد تیم را بازیکنان استان همدان تشکیل می دهند، افزود: تیم تیم صنایع غذایی سحر با مربیگری فریبا ترک در این رقابتها حضور دارد و در دومین هفته این رقابتها به مصاف صبا مهر تبریز خواهد رفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن