حاشيه هاي ديدار تيم هاي فوتبال پاس همدان و راه‌آهن

پاس-راه‌آهنديدار تيم هاي پاس همدان و راه آهن شهر ري به حاشيه هاي زيادي همراه بود كه ادامه بازي تا دقيقه 105 و درگيري بازيكنان راه‌آهن با داوران از جمله مهمترين حاشيه‌هاي ديدار بود.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، ورزشگاه شهداي قدس پس از مدتها در اين ديدار شاهد پر شدن تمام سكوهاي خود بود و بيش از 2000 تماشاگر نيز پشت دربهاي ورزشگاه ماندند.

  

*نكته جالب اينكه ورزشگاه حدود نيم ساعت پيش از شروع بازي كاملا پر شده بود.

*بازي در شرايطي آ؛از شد كه وزش باد و بارش باران، شرايط سختي را براي بازيكنان هر دو تيم فراهم كرده بود.

*بازيكنان راه آهن در حالي كه مشغول انجام مراحل پيش از بازي و روبوسي با بازيكنان پاس بودند، تلاوت قرآن آغاز شد و به همين علت آنها به احترام قرآن در همان مكاني كه بودند و در بين بازيكنان پاس ايستادند.

*در دقيقه 18 اين ديدار پس از اينكه رفيعي، داور مسابقه يك پنالتي را به سود راه‌آهن اعلام كرد، مدير روستا و رمضاني، سرمربي  و سرپرست پاس وارد زمين مسابقه شدند و به داور مسابقه اعتراض كردند.

*محمود رفيعي در اين ديدار قضاوت متزلزلي داشت و با نحوه كار خود بازي را به جنجال كشاند.

*در دقيقه 75 و پس از اعتراض تارتار و نيكجو به اخراج كمال كاميابي نيا، بازيكن راه‌آهن داور مسابقه هر دوي آنها را از زمين مسابقه اخراج كرد.

*در آغاز نيمه دوم؛ سوت داور مسابقه به درستي عمل نكرد و او سوتش را با داور چهارم تعويض كرد.

*در پايان بازي؛ قدوسي، مدير روابط عمومي راه‌آهن با حضور در كنفرانس مطبوعاتي به عملكرد سايت شخصي يكي از عوامل پاس به علت ايجاد حاشيه در تيم راه‌آهن پيش از بازي اعتراض كرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن