ابراز رضایت سرخاب از یارگیری پاس

b_150_100_16777215_00_images_bs_srkhb.pngسرمربی پاس همدان نحوه جذب بازیکنان مدنظرش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان مدنظر را جذب کرده ایم و  به زودی با اضافه شدن چند مهره دیگر به اردوی تمرینی می رویم.

عباس سرخاب افزود: با وجود جذب بازیکنان مورد نظرم،در چهار پست بازهم نیاز به جذب بازیکن داریم.

وی با قدردانی از مدیریت باشگاه پاس گفت: از اینکه به بنده اعتماد شد تا سکان یک تیم ریشه دار و بزرگ را در دست بگیرم، مایه افتخار است.

وی افزود: تاکنون هر بازیکنی که مدنظرم بود را باشگاه جذب کرده و هدف ما بستن تیمی قدرتمند است. مدیریت باشگاه هم سنگ تمام گذاشته و شرایط خوبی در تیم حاکم است.

سرخاب در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل منتخب محلات گفت: تیم خوبی را در محلات هم دیدم. با انگیزه و مستعد بودند. اینکه محلات همدان به این اندازه به فوتبال بها می دهند، را تحسین می کنم. روز گذشته خیلی ها برای دیدن این بازی حضور داشتند. حتی اعضای شورای اسلامی شهر همدان نیز بازی را به تماشا نشستند تا نشان دهد پاس نیز در همدان مهم و ارزشمند است.  فوتبال محلات همدان نیز حامی پاس هستند و این پشتوانه خوبی می تواند باشد.

وی بیان کرد: تیم مدیریتی و فنی پاس همدل و متحد است و این فضای مناسب کار را برای کسب موفقیت راحت تر می کند. به حواشی هم توجهی نداریم و به بستن تیمی قدرتمند تمرکز کرده ایم. همدانی ها باید قدر این مدیر کارآمد را بدانند چرا که پاشنه کشیده در خدمت تیمش است و بسترهای موفقیت را نیز فراهم ساخته و این فاکتور مهمی به شمار می رود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن