خلف وعده و عدم پایبندی به قرارداد مانع حضور ملایر در لیگ دو شد

b_150_100_16777215_00_images_n2983877-4627835.jpgدر آیین افتتاحیه فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر استاندار همدان وعده پیگیری خرید یک تیم لیگ دو کشور را داد و که ملایر سومین نماینده استان در کنار پاس و شهرداری در این لیگ باشد اما این امر محقق نشد.
 فوتبال یکی از رشته‌های پرطرفدار در بین تمامی ورزش‌ها است در گوشه گوشه جهان افراد از دوران کودکی به این ورزش روی می‌آورند.
در کشور ما نیز فوتبال دارای جایگاه ویژه‌ای است و مسابقات آن در رده‌های مختلف سنی و دسته‌های مختلف لیگ برگزار می‌شود و در هر شهرستان تعداد بالایی باشگاه ورزشی فوتبال فعالیت دارد.
حضور در لیگ‌های کشوری به خصوص دسته دو و سه و لیگ آزادگان یکی از اهداف تیم های شهرستانی است که برای آن تلاش کرده و به همین منظور در مسابقات شرکت می‌کنند.
در این بین برخی نیز با خرید امتیاز یک باشگاه در لیگ‌های مختلف فوتبال حضورمی یابند که هر چه دسته لیگ بالاتر رود قیمت آن باشگاه نیز افزایش می‌یابد.
حضور در لیگ‌های فوتبال نیاز به امکانات زیرساختی حداقلی و حضور اسپانسرها دارد که هزینه‌های انجام‌شده به هدر نرود.
در شهرستان ملایر همچون سایر نقاط کشور فوتبال از رشته‌های پرطرفدار است و جوانان زیادی در باشگاه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.
پس از سال‌ها انتظار بالأخره مهرماه امسال ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر افتتاح شد تا یک زین مناسب در اختیار فوتبال دوستان ملایری قرار گیرد.
هر چند افتتاح این ورزشگاه با شائبه‌های فراوانی همراه بود و برخی قسمت‌های آن همچنان تکمیل نشده است اما این مکان ورزشی زیر ساختی مناسب برای حضور ملایری‌ها در لیگ‌های فوتبال کشوری است.
در آیین افتتاحیه فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر استاندار همدان وعده پیگیری خرید یک تیم لیگ دو کشور را داد و که ملایر سومین نماینده استان در کنار پاس و شهرداری در این لیگ باشد.
پس از وعده استاندار صحبت‌های درباره حضور یک تیم از ملایر در لیگ دو کشور در محافل مختلف شنیده شد اما هفته گذشته قرعه‌کشی لیگ دو کشور انجام شد در لیست تیم ها نامی ملایر دیده نشد.
مهدی یوسفوند، رئیس هیئت فوتبال ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پاسخ به پیگیری وعده استاندار و سرانجام اقدامات انجام‌شده برای خریداری امتیاز لیگ دو فوتبال اظهار کرد: ملایر با توجه به امکانات و زیرساخت‌ها قابلیت حضور در لیگ دو را دارد.
وی افزود: در آیین افتتاحیه ورزشگاه ۵ هزار نفری استاندار بیان کرد که تلاشمان را برای حضور ملایر در لیگ دو انجام می‌دهیم و به عنوان شخص حقیقی پیگیری‌هایی انجام داد.
تیم گناوه خلف وعده کرد
رئیس هیئت فوتبال ملایر بیان کرد:با تلاش‌های استاندار پیگیری‌هایی برای خرید سهمیه لیگ دو انجام شد و با توجه به اینکه دو باشگاه امیر گناوه و خیبر خرم‌آباد به دنبال فروش سهمیه خود بودند صحبت‌هایی با این دو تیم انجام شد.
وی افزود: توافقات ابتدایی با تیم گناوه انجام شد و قیمت را از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بال بردند که مورد توافق قرار گرفت اما در نهایت ای باشگاه خلف وعده کرد.
یوسفوند با اشاره به توافق با باشگاه خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: این باشگاه به دنبال خرید امتیاز لیک یکی بود و توافق‌هایی با این باشگاه برای خرید امتیاز انجام شد و قرارداد نیز منعقد شد اما این تیم خلاف قرا داد عمل کرد.
باشگاه خرم آبادی به قرار داد خود پایبند نبود
وی تصریح کرد: با توجه به انجام قرعه‌کشی لیگ دو کشور و خلف وعده تیم خرم‌آبادی مهلت حضور در لیگ دو دیگر به اتمام رسیده و علی‌رغم همه تلاش‌ها به نتیجه نرسیدیم.
رئیس هیئت فوتبال ملایر با بیان اینکه خرید امتیاز لیگ سه و تلاش برای رسیدن به لیگ دو را راه‌حلی جدید در دستور کار عنوان کرد و افزود: در صورت خرید امتیاز لیگ سه و صعود به لیگ دو شیرینی این صعود بیشتر است.
وی با اشاره به حضور یک اسپانسر در فوتبال ملایر بیان کرد: قرار نیست ریالی از بودجه دولتی برای تیم فوتبال ملایر هزینه شود و با اسپانسر به توافق سیده‌ایم.
چرا مجری شبکه همدان اظهارنظر غیر کارشناسی انجام می دهد؟
یوسفوند با گلایه از برنامه ورزشی شبکه استان و اظهارنظر غیر کارشناسی مجری این برنامه تاکید کرد: این مجری چرا بیان کرد بهتر است که به جای هزینه در فوتبال در کشتی و کبدی خرج شود؟
وی افزود: ما قرار نیست حتی یک ریال از بودجه‌های دولتی برای تیم فوتبال ملایر هزینه کنیم و اگر استاندار صحبتی کرده از جایگاه حقیقی خود این سخنان را گفته است.
رئیس هیئت فوتبال ملایر تاکید کرد: صدا و سیما جلوی اظهارنظرهای غیر کارشناسی را بگیرد و ما به جد پیگیر سهمیه لیگ سه هستیم تا بتوانیم با شرایط پیش‌آمده خودمان به لیگ دو صعود کنیم.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما تشکیل یک تیم و حضور در لیگ استان و طی کردن پله‌های ترقی است و اصلی‌ترین هدف ما پویا کردن فوتبال شهرستان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن