بوندسلیگا در انتظار چراغ سبز «مرکل»

b_150_100_16777215_00_images_157108842.jpgبدنبال آماده‌سازی آلمان برای تسهیل محدودیت‌های قرنطینه از سوی صدراعظم این کشور، رقابت‌های بوندسلیگا به احتمال زیاد ۱۵ ماه مه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
به گزارش همدان فوتبال و به نقل از گزارش رویترز، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در جریان یک نشست راه دور که قرار است چهارشنبه هفته جاری برگزار شود، مقررات ارائه شده در راستای تحدید شیوع ویروس کرونا را تسهیل خواهد کرد.
انتظار می‌رود وی در جریان این نشست، چراغ سبز خود را به منظور پیگیری رقابت‌های بوندسلیگا نشان بدهد البته تحت شروط سختگیرانه و البته بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها. علاوه بر این، بازیکنان باید از ماسک استفاده کنند و به آنها تذکر داده خواهد شد که در مواقع شادی یکدیگر را در آغوش نگیرند.
آلمان در کُند کردن روند شیوع کرونا موفقیت قابل توجهی داشته است و روز گذشته (دوشنبه) و براساس مجوز صادر شده از سوی دولت، موزه‌ها، کلیساها و آرایشگاه‌ها بازگشایی شدند.
کارخانه‌های خودروسازی نیز فعالیت خود را از سرگرفتند.
فعالیت بوندسلیگا از هشتم مارس به حالت تعلیق درآمد اما باشگاه‌ها از ماه گذشته به تمرینات بازگشته‌اند.
هفته گذشته آزمایش ابتلا به کرونای سه بازیکن باشگاه کلن مثبت اعلام شد اما تمرینات تیم طبق روال پیگیری شد و بازیکنان آلوده نیز به مدت ۱۴ روز راهی قرنطینه شدند.
در مجموع یک هزار و ۷۲۴ نفر از دو لیگ اول آلمان (شامل بازیکنان و پرسنل باشگاه‌ها) مورد آزمایش قرار گرفته اند و این در حالی است که انتظار می‌رود در آستانه ازسرگیری رقابت‌های بوندسلیگا در هفت جاری، موج دوم نمونه گیری‌ها نیز انجام شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن