رئال مادرید قلعه بی دفاع را فتح کرد

b_150_100_16777215_00_images_82426708-71407321.jpgتیم فوتبال رئال مادرید با برتری سه بر یک در زمین تیم قعرنشین اوساسونا که بدترین خط دفاعی لالیگا را دارا است به صدر جدول رده بندی بازگشت.

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم فوتبال رئال مادرید که مدعی نخست قهرمانی در فصل جاری لالیگا محسوب می شود، بامداد یکشنبه از هفته بیست و دوم لیگ باشگاه های اسپانیا میهمان تیم قعرجدولی اوساسونا بود و در نهایت به پیروزی سه بر یک رسید.

مادریدی ها با کسب این پیروزی 49 امتیازی شده و به صدرنشینی کوتاه مدت بارسلونای 48 امتیازی پایان دادند. رئال مادرید با 2 بازی کمتر نسبت به بارسلونا صدرنشین است و باید در این دیدارهای معوقه به مصاف والنسیا و سلتاویگو برود.

اوساسونا با قبول چهاردهمین شکست فصل خود و 10 امتیاز در رتبه بیستم و پایانی جدول باقی ماند تا شانس چندانی برای بقاء در لالیگا نداشته باشد.

رئال مادرید که در این دیدار «گرت بیل» و «تونی کروس» را در اختیار نداشت، کار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 24 به گل دست یافت. در این دقیقه ضربه «کریستیانو رونالدو» با واکنش ضعیف «سالواتوره سریگو» دروازه بان اوساسونا مواجه شد تا گل نخست برای مادریدی ها شکل بگیرد.

در دقیقه 31، «سرخیو لئون» مهاجم سرعتی اوساسونا در شکاف خط میانی رئال مادرید صاحب توپ شد و ضربه ای تماشایی کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

چهار دقیقه پس از آن، «کریم بنزما» مهاجم فرانسوی رئال مادرید صاحب بخت طلایی برای گلزنی شد که با تعلل فراوان این موقعیت ایده آل را از دست داد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به اتمام برسد.

رئالی ها که نمی خواستند در این دیدار امتیازی از دست بدهند در نیمه دوم نیز تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند در دقیقه 62 اشتباه مدافعان اوساسونا سبب شد تا «ایسکو» گل دوم کهکشانی ها را به ثمر برساند.

در دقیقه 92 و در حالی که بازیکنان اوساسونا برای گل تساوی تلاش می کردند، مادریدی ها در ضد حمله ای سریع توپ را در اختیار «لوکاس واسکز» تازه وارد قرار دادند تا وی زننده گل سوم تخت هدایت «زین الدین زیدان» باشد.

عصر شنبه و در سایر دیدارهای این هفته، بارسلونا با 6 گل آلاوز را در هم کوبید و 48 امتیازی شد، اتلتیکوبیلبائو با نتیجه 2 بر یک از سد لاکرونیا گذشت و تلاش رئال بتیس و والنسیا گلی در برنداشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن