اسطوره باشگاه یوونتوس:

امیدوارم تبس با عشق پیراهن 10 یووه را بپوشد

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_tevez.jpgالساندرو دل پیرو اسطوره سابق باشگاه یوونتوس در صحبت هایی از کارلوس تبس خرید تابستانی بینکونری خواسته تا در طول دوران حضورش در این تیم، مراقب پیراهن شماره 10 سفید و مشکی ها باشد.

به گزارش "همدان فوتبال"، این ستاره 29 ساله آرژانتینی در بازار نقل و انتقالات تابستانی از منچسترسیتی جدا و به یوونتوس پیوست و آپاچی در جریان معارفه اش به عنوان بازیکن جدید بینکونری، به تعریف و تمجید از دل پیرو پرداخت. حالا الکس از تبس خواسته تا قدر پیراهن سابق او را بداند.

دل پیرو روز جمعه به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« من از تبس به خاطر صحبت های دلنشینش راجع به من در کنفرانس خبری اش تشکر می کنم. من امیدوارم که او با عشق و علاقه پیراهن شماره 10 یووه را برتن کند.»

دل پیرو براین باور است که تیم سابقش هنوز هم مدعی شماره یک قهرمانی در سری آی ایتالیاست و این تیم را یکی از مدعیان جدی لیگ قهرمانان اروپا می داند:« یوونتوس در سری آ مدعی قهرمانی است و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز رقابت همه جانبه ای خواهد داشت.»

دل پیرو در طول سالهای 1993 تا 2012 برای یووه بازی می کرده و در 705 بازی ای که برای این تیم برگزار کرده،290 گل به ثمر رسانده و از او به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه یوونتوس یاد می شود.

 

الکس 38 ساله 91 بازی ملی هم برای آتزوری برگزار کرده و به 27 گل رسیده.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن