ویلاس بواس و لوئیس انریکه، گزینه های جانشینی تیتو در بارسا

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_tito.jpgسران باشگاه بارسلونا در این ساعات به دنبال گزینه مناسبی برای جانشینی تیتو ویلانووا هستند. برخلاف چند ماه پیش که تیتو برای  انجام شیمی درمانی به نیویورک سفر کرده بود و دستیارش جوردی رورا به صورت موقت هدایت بارسا را در دست داشت، این بار سران باشگاه کاتالونیایی، به دنبال یک مربی خارج از خانه شان هستند.

به گزارش "همدان فوتبال"، طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس تیتو در بدترین زمان ممکن سران باشگاه بارسا را در جریان تصمیم فردی اش قرار داده؛ چرا که حالاودرحال حاضر اکثر سرمربیان بزرگ دنیای فوتبال هدایت تیم هایی را در دست دارند و به علاوه اردوهای پیش فصل هم شروع شده است.

در گذشته، آندونی سوبی سارتا مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا یک برنامه «بی» مدنظر داشت تا اگر تیتو نتوانست به دلیل بیماری اش به همکاری با تیم کاتالان ادامه دهد، ارنستو والورده را به نوکمپ بیاورد ولی حالا او جانشین مارسلو بیه لسا در اتلتیک بیلبائو شده است.

گزینه مدنظر ساندرو روسل درآن زمان، لوئیس انریکه، سرمربی اسبق بارسای بی و رم بود که تا چند هفته پیش منتظر تماس سران بارسا مانده بود ولی در نهایت با سلتاویگو قرارداد بست ولی حالا و دراین شرایط حتی این امکان وجود دارد که سران بارسا تلاش کنند تا با متقاعد کردن سران باشگاه سلتا، این مربی را به بارسلونا بازگردانند.

دیگر گزینه پیش رو، آندره ویلاس بواس، سرمربی پرتغالی تاتنهام است که در بند قراردادش با این باشگاه انگلیسی یک بند دیده می شود که در صورت دریافت پیشنهاد از بارسا، بتواند آزادانه از تیم لندنی جدا شود. به همین خاطر هم بود که بعد از جدایی آنچلوتی، پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد. مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او 14 میلیون یورو است

 

گزینه هایی مانند مارسلو بیه لسا که اخیرا از اتلتیک بیلبائو جدا شده و مذاکراتی بی سرانجام هم با باشگاه سانتوس داشته و لوئیس کارراس، که تا پیش از این هدایت تیم سابادل را برعهده داشته نیز مطرح شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن