برای جنگ روانی با مورینیو آماده ام

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_mois.jpgدیوید مویس سرمربی منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرده که آماده جنگ های روانی احتمالی با ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی است .

به گزارش "همدان فوتبال"، سرمربی پرتغالی چلسی در دوره اول حضورش در لیگ برتر جنگ های روانی متعددی با سرمربیان بزرگی از جمله آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال و رافا بنیتس سرمربی وقت لیورپول داشت.

حالا سرمربی اسکاتلندی یونایتد بعد از برد تیمش در مقابل ای لیگ آل استارز در اردوی تابستانی در استرالیا به این نکته اشاره کرد که تحت تاثیر شخصیت کاریزماتیک مورینیو قرار نمی گیرد.

مویس در کنفرانسی خبری گفت:« اگر اهل گلاسکوی اسکاتلند باشید، می دانید که از این جور مسائل، یعنی جنگ های روانی لذت می بریم..پس بگذارید این جنگ روانی شروع شود

 

این سرمربی 40 ساله در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که خبری از پیش روی تیمش در بازار نقل و انتقالات تابستانی ندارد. این درحالی است که شنیده می شود که اد وودوارد ، مدیر اجرایی یونایتد برای انجام فعالیتی اورژانسی در بازار نقل و انتقالات استرالیا را ترک کرده و به انگلیس بازگشته است. مویس در این باره گفت:« من از آخرین صحبت هایی که روز گذشته برزبان آوردم، خبر جدیدی نگرفته ام. هیچ خبر جدیدی نیست؛ پس نمی توانم چیزی را مثبت یا منفی ارزیابی کنم.»

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن