نخستين قهرماني بايرن با گوآرديولا

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_guardiola.jpgبايرن‌ مونيخ با پيروزي پر گل پنج بر يک برابر مونشن گلادباخ قهرمان جام " تله‌کام" شد تا پپ گوآرديولا به اولين قهرماني خود با مونيخي‌ها دست يابد.

به گزارش "همدان فوتبال"، بازي‌هاي دوستانه فوتبال شب گذشته با انجام ديدارهاي در قاره اروپا برگزار که طي آنها در آلمان و در تورنمنت چهار جانبه " تله‌کام"، بايرن‌ مونيخ موفق شد در ديدار فينال با نتيجه‌ پر گل پنج بر يک مونشن گلادباخ را شکست داد و به اولين قهرماني خود با پپ گوآرديولا دست يافت .

در اين ديدار بايريني‌هاکه کاملا تيم برتر ميدان بودند توانستند با پنج گل فرانک ريبري، فيليپ لام، تياگو آلکانترا، آرين روبن و توماس مولر به پيروزي برسد. اين نخستين قهرماني‌ باواريايي‌ها با پپ گوآرديولا محسوب مي‌شود. بايرن‌ مونيخ اواخر همين هفته‌ نيز در ديداري دوستانه به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

در ديدار رده بندي اين مسابقات نيز دورتموند موفق شد با يک گل هامبورگ را شکست دهد و در رده سوم قرار گيرد.

در ساير بازي‌هاي دوستانه چلسي موفق شد با نتيجه‌ چهار بر يک منتخب مالزي را شکست دهد. در اين ديدار چلسي با ترکيبي از بازيکنان اصلي و اميد خود پا به ميدان گذاشت که در نهايت توانست با گلهاي ترائوره، کوين دِبروين، لوکاکو و ويکتور موسي به پيروزي برسد

رئال مادريد نيز در اولين ديدار خود با هدايت کارلو آنچلوتي موفق شد با 6 گل برنموث انگليس را شکست دهد. گل هاي رئال مادريد را در اين ديدار کريستيانو رونالدو(دو بار)، سامي خديرا، گونسالو هيگواين ، آنخل دي ماريا و کاسيمرو به ثمر رساندند.

 

در ديگر بازي‌ها تيم‌هاي رم و بورسا اسپور ترکيه به تساوي يک بر يک رضايت دادند. آلکمار با سه گل ختافه را از پيش‌رو برداشت ، ديدار شالکه با بشيکتاش با تساوي يک بر يک به پايان رسيد و بازي گالاتاسراي و مالاگا در پايان 90 دقيقه با تساوي سه بر سه به پايان رسيد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن