روابط عاشقانه او حدو مرز ندارد

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_fooler.jpgدر حالیکه که تمامی کارشناسان هواداران و مربیان بزرگ جهان فروش اوزیل از سوی رئال مادرید را اقدامی نادرست عنوان می نمایند رودی فولر از اقدام باشگاه مادریدی حمایت نمود و آن را اقدامی درست و صحیح خواند.

 

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رودی فولر در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت آلمان در این باره می گوید :"من اوزیل را به خوبی واز نزدیک می شناسم او از 18 سالگی با مربیان خود مشکل داشته است. می توانید صحت سخنان من را از استیونس و توماس شاف مربیان سابق وی نیز جویا شوید. تنها مربی که با اوزیل مشکلات کمی داشت خوزه مورینیو بوده است حتی یواخیم لو که از اوزیل نیز حمایت زیادی می نماید بعضی از اوقات به خاطر کم کاریش در زمین با وی دچار مشکل می شود."

 

مدیر ورزشی بایر لورکوزن ادامه می دهد: اوزیل بازیکنی است که روابط عاشقانه زیادی با دیگران دارد. مطبوعات اسپانیایی می گویند او از بدو پیوستن به رئال هر سال با یکی از مدلهای معروف اسپانیایی روابط نزدیکی داشته است و هم اکنون نیز با یکی از آنها این روابط خود را ادامه می دهد. ارتباط این چنینی اوزیل حد و مرزی نمی شناسد. من اقدام پرس و سایر مدیران رئال را اقدامی درست و صحیح تلقی می نمایم. او با آنچلوتی که اصولا انسانی آرام می باشد نیز دچار مشکل شده بود.

 

کارشناسان آلمانی می گویند رودی فولر دو بار قصد داشت زمانیکه اوزیل در وردربرمن بازی می کرد او را به لورکوزن ببرد اما موفق نشد و از آن زمان کینه مسوت اوزیل را به دل گرفته است. فولر همچنین روابط نزدیکی با سران باشگاه رئال مادرید و به خصوص شخص فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی دارد.

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن