چرخش 180 درجه ای سرمربی پاس: به هيچ خبرنگاري فحاشی نکردم!

b_150_100_16777215_00_images_81856064-70333390.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در بازی گذشته تیم پاس در همدان، اسیر حواشی متعددی شدیم که در این میان مواردی مبنی بر فحاشی من به خبرنگاران مطرح شد که صحت ندارد.

رضا طلایی‌منش با اشاره حواشی ایجاد شده در بازی برابر بانی‌گستر کیش، اظهار کرد: متاسفانه بعضی‌ها دوست ندارند که تیم پاس نتیجه بگیرد و به همین دلیل از هر راهی به دنبال آسیب رساندن به بدنه تیم هستند.

وی ادامه داد: در بازی گذشته خود برابر بانی‌گستر کیش در حالی که تیم ما با با وجود قریب به 10 بازیکن مصدوم و محروم برابر این تیم به میدان رفته بود و در جریان بازی از حریف خود جلو بود، متاسفانه عده‌ای به دنبال ضربه زدن به تیم بودند.

سرمربی تیم پاس همدان بیان کرد: افرادی تماشاگرنما با حضور در بین هواداران پاس، از ابتدای بازی به من و دروازه‌بان پاس توهین و ناسزا گفتند و شرایط تمرکزی تیم را برهم زدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هتاکی‌ها به حدی رسید که دیگر قابل تحمل نبود و در نهایت دروازه‌بان ما دچار درگیری لفظی شد و شرایط طوری رقم خورد که نباید رخ می‌داد.

طلایی‌منش با بیان اینکه متاسفانه این توهین‌ها جهت‌دار بود و عده‌ای به عمد، قصد برهم زدن آرامش تیم را دارند، از عدم فحاشی خود به خبرنگاران سخن گفت و افزود: همه خبرنگاران قابل احترام هستند و من در این گیر و دار حواشی، مخاطب خود را شخصی خاص قرار دادم که یکی از خبرنگاران ورزشی‎نویس همدان در کنار او بود که این اشتباه رخ داد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان به آن خبرنگار بی احترامی نکردم و تنها یک سو‌ءتفاهمی بود که رخ داده است؛ در ادامه از آغاز تمرینات پاس خبر داد و گفت: به دلیل تعطیلی 20 روزه لیگ، تمرینات را به مدت 45 روز تعطیل اعلام کردیم تا بازیکنان چند روزی را در کنار خانواده‎های خود سپری کنند.

سرمربی تیم پاس همدان ادامه داد: سری جدید تمرینات خود را از روز پنج‌شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و ابتدا یک دوره بدنسازی یک هفته‌ای را شروع و سپس تمرینات تاکتیکی و انجام مسابقات دوستانه را در دستور کار خود داریم.

وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید برای تقویت تیم، افزود: برای تقویت تیم به دنبال اضافه کردن چند بازیکن جدید هستیم تا در ادامه مسابقات بتوانیم روند روبه رشد خود را ادامه دهیم.

 طلایی‌منش خاطرنشان کرد: امیدواریم که استاندار بار دیگر دست نوازش خودش را بر سر پاس بکشد و با تزریق بودجه به تیم، گره از مشکلات مالی باشگاه باز کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن