گل محمدی: نیاز به جذب بازیکن بیشتر نداریم

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_24.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تداوم موفقیت تیم ما در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور نیازمند حمایت به موقع مسوولان است.

به گزارش "همدان فوتبال"، هادی گل محمدی اظهار کرد: تیم شهرداری هر چند اکنون در صدر جدول گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد اما برای تثبیت این جایگاه باید مسوولان در حمایت مالی و معنوی اقدام به موقع داشته باشند.

وی اضافه کرد: شرایط لیگ دسته دو در دور برگشت به طور حتم سخت خواهد شد و بازیکنان برای کسب نتایج بهتر نیاز به حمایت های به موقع دارند تا با انگیزه مضاعف بتوانند نسبت به پیروزی های ارزشمند گام بردارند.

وی با قدردانی از حمایت های صورت گرفته در نیم فصل اول گفت: در نیم فصل اول عملکرد موفقی را از سوی شاگردانم شاهد بودم به ویژه در سه بازی پایان فصل توانستیم با کسب نتایج مطلوب به صدر جدول برسیم.

گل محمدی افزود: شهرداری همدان نخستین سال حضورش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تجربه می کند و تا به اینجا هم با حداقل هزینه ها، نتایج درخشانی کسب شده است.

وی افزود: 85 درصد از بازیکنان تیم شهرداری بومی هستند و با اتکا به توانمندی آنها توانستیم در برابر تیم های قدرتمند و متمول گروه سه رقابت خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به تغییرهای صورت گرفته در ترکیب این تیم برای حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته دو کشور گفت: تیمور شکری و کوروش کیانی از ترکیب تیم جدا شدند و دو بازیکن را جایگزین کرده ایم.

وی افزود: کوروش کیانی دروازه بان دوم تیم شهرداری صلاح دید که به دلیل فرصت کم بازی از این تیم جدا شود و تیمور شکری مهاجم تیم نیز به درخواست شخصی قرارداد خود را فسخ کرد.

گل محمدی بیان کرد: هر دو بازیکن به اختیار خود از تیم جدا شدند و اکنون رضا فرخی سنگربان فصل قبل شهرداری را جذب کردیم.

وی افزود: همچنین امین رحیمی بازیکن فصل قبل الوند همدان را مدنظر داریم ضمن اینکه به احتمال فراوان حامد بختیاری از جمع تیم جدا شود.

وی بیان کرد: البته رحیمی در نیم فصل اول همراه با تیم تمرین داشت و در نهایت نسبت به جذب این بازیکن بومی نیز به توافق رسیدیم.

وی با تاکید بر لزوم بکارگیری بازیکنان مستعد رده جوانان گفت: چند بازیکن مستعد در رده جوانان داریم که عملکرد خوبی داشته اند و با وجود آنها برای نیم فصل دوم نیاز به جذب بازیکن بیشتر نداریم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن