آخرین وضعیت سبزپوشان در گفت وگو با مدیرعامل پاس

b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-07-20_10-51-29.jpgپاس همدان حساس ترین روزهای خود را در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری می کند و باخت تلخ مقابل هف سمنان در هفته گذشته باعث شد تا این تیم به رده ششم جدول سقوط کند.

به گزارش "همدان فوتبال"، هر چند پاسی ها با 23 امتیاز در رده ششم قرار گرفته اند اما فاصله آنها با تیم دوم جدول تنها سه امتیاز است و این امیدواری وجود دارد که بتوانند نتایج ضعیف قبل را طوری جبران کنند.

این روزها محرومیت چند بازیکن و بازگشت چند بازیکن خاطی، شرایط این تیم را پیچیده کرده است.

مدیرعامل پاس همدان آخرین وضعیت تیمش را در گفت وگو با خبرنگار ما توضیح می دهد:

** مقابل بی انضباطی کوتاه نمی آیم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تاکید می کند: مقابل بی انضباطی ها کوتاه نمی آیم و اجازه نمی دهم در تیمی که با هزار زحمت و مشقت مورد حمایت و پشتیبانی است، به حاشیه برود.

محمد تقی رحیمی افزود: اینکه سه بازیکن با ایجاد حاشیه در بازی با شهرداری تبریز حالا با محرومیت سه جلسه ای روبه رو شوند و تیم از نبودشان لطمه بخورد قطعا باید مورد برخورد جدی از سوی باشگاه قرار بگیرد ضمن اینکه تعارف با هیچ بازیکنی نداریم و هر فردی بخواهد نظم و انضباط تیم را با برخورد نادرست خود به حاشیه ببرد قطعا با ضرر غیرقابل جبران روبه رو می شود.

وی اضافه کرد: برای پایداری پاس تلاش های فراوانی صورت گرفته و مجموعه باشگاه از هیچ کوششی برای فراهم کردن نیازها و خواسته های تیم دریغ نداشته اند.

وی بیان کرد: حق هواداران تیم هم نیست که با بی انضباطی برخی افراد و نتایج نامطلوب آنها را دل آزرده کنیم و قطعا در مورد هرگونه تخطی و کوتاهی در تیم خواهم ایستاد.

رحیمی افزود: برای فراهم کردن شرایط مطلوب تیم تلاش شبانه روز از سوی عوامل باشگاه صورت می گیرد و انتظار ما نیز در قبال این حمایت و پشتیبانی، کسب نتایج درخشان و هموار سازی راه صعود است.

* در استعفای بهگندم هنوز تصمیم نگرفتم

وی در خصوص استعفای سرپرست تیم پاس گفت: هنوز در خصوص قبول و مخالفت با استعفای محمد بهگندم تصمیم گیری نکرده ام.

رحیمی افزود: برای تصمیم گیری عجله ای ندارم چرا که باید همه جوانب را در نظر گرفت هر چند ایشان مصر به رفتن است و با این حال نیاز به بررسی بیشتر دارد.

مدیرعامل پاس همدان خاطرنشان کرد: از همه افرادی که به هر نحو برای موفقیت پاس می کوشند و شبانه روز در خدمت تیم هستند، قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج مطلوب شرایط را تغییر دهیم.

* بازگشت دو بازیکن سابق

وی با اشاره به پذیرش بازگشت وحید جلالی نیا و مجید خمیس دو بازیکن سابق و نیم فصل اولی این تیم گفت: هر دو تقاضای بخشش و بازگشت به تیم را داشتند که پذیرفتیم.

رحیمی افزود: تیم پاس متکی به فرد نیست و کار گروهی می تواند این تیم را موفق کند. هدف ما مشخص است و هر فردی که بخاطر این هواداران دلسوز، حمایت های مسئولان و دلسوزان واقعی تیم، می خواهد با غیرت و تعصب به این تیم کمک کند، مایه افتخار ما خواهد بود.

وی بیان کرد: نمی پذیریم که بازیکنی بنا به دلایل سر تمرین حاضر نشود، اخطار یا محرومیت تعمدی داشته باشد و به هر دلیلی به شرایط تیم ضربه بزند. قطعا برخوردهای جدی با آنها خواهیم داشت.

* عاشق بازی هجومی هستم

مدیرعامل پاس در خصوص شرایط فنی تیمش گفت: به شخصه عاشق بازی هجومی هستم و معتقدم تیمی که سراپا حمله باشد می تواند به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: تیمی که بتواند با رعایت تمام جوانب بازی هجومی را در دستور کار داشته باشد قطعا به پیروزی نزدیکتر است و انتظار دارم با تغییرات در تاکتیک تیم بتوانیم رویه برد را با ارایه بازی جذاب و تماشاگرپسند پیش بگیریم.

وی بیان کرد: پاس از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و امیدوارم در بازی های باقی مانده بتوانیم امتیازهای مورد نیاز را برای صعود کسب کنیم.

* پاداش ویژه برای بردها

رحیمی با تاکید بر اینکه زحمات بازیکنان و کادر فنی نیز بدون جواب نمی ماند، گفت: برای پیروزی در دیدارهای باقی مانده قطعا پاداش ویژه اختصاص می دهیم و همانطور که تنبیه خاطیان را داریم در کسب موفقیت نیز پاداش در نظر گرفته ایم.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای مالی تیم بکار بسته ایم و امیدوارم بتوانیم در فرصت پیش رو شرایط مالی بهتری را برای تیم رقم بزنیم منتهی این هدف نیازمند کسب نتایج درخشان و رضایت از عملکرد تیم است.

وی خاطرنشان کرد: این هفته بازی حساسی مقابل شاهین شهرداری بوشهر داریم و امیدوارم بتوانیم در این مسابقه با دست پر به همدان بازگردیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن