اعلام آمادگی همدان برای میزبانی جام جهانی فوتبال هنرمندان

b_150_100_16777215_00_images_msy-860966.jpgمعاون اداره ورزش و جوانان همدان گفت: دستگاه ورزش این استان از میزبانی جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان استقبال می کند.

به گزارش "همدان فوتبال"، علی ضمیری کامل اظهار کرد: امروز نشستی با حضور نماینده باشگاه هنرمندان کشور در همدان برگزار کردیم و نسبت به بررسی چگونگی میزبانی این رقابت ها بحث و بررسی شد.

وی اضافه کرد: باشگاه هنرمندان ایران خواستار برگزاری رقابت ها در سالن سرپوشیده 6 هزار نفری همدان است و اینکه سالن به چمن مصنوعی مجهز شود.

وی بیان کرد: در صورت تایید مهندسان فنی اداره ورزش و جوانان مبنی بر اینکه نصب موقت چمن مصنوعی آسیبی به کفپوش سالن نمی زند، مشکلی بابت تبدیل سالن به چمن نداریم.

ضمیری کامل افزود: میزبانی این رقابت ها فرصت بسیار خوبی برای معرفی هرچه بهتر ظرفیت های شهر همدان در برگزاری میزبانی های مهم بین المللی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: البته میزبانی جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان نیاز به مجوزهای قانونی دارد و قرار است باشگاه هنرمندان ایران این مهم را پیگیری کند تا نسبت به تعیین شرح وظایف و مسئولیت ها اقدام قشود.

ضمیری کامل اضافه کرد: سومین دوره این رقابت ها قرار است بهمن ماه امسال به میزبانی کشورمان برگزار شود و به پیشنهاد هنرمندان همدان، آمادگی لازم برای انجام این پیکارها در شهر همدان را داریم.

وی یادآور شد: در صورت تامین مجوزهای قانونی و تایید مسئولان ارشد اجرایی استان، این رقابت ها با حضور 170 هنرمند از 9 کشور مختلف به همراه تیم ملی هنرمندان کشورمان در همدان برگزار می شود.

کشور ایران برای سومین سال متوالی میزبان جام جهانی مینی فوتبال هنرمندان است.

این رقابت ها سال قبل در جزیره کیش برگزار شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن