تمرین پاسی ها در حضور عباس سرخاب/ بازیکنان مطرح در راهند

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-07-03_17-16-32.jpgسرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: تمرین امروز این تیم در حضور عباس سرخاب سرمربی تیم برگزار می شود.

به گزارش "همدان فوتبال"، محمدرضا آرتیمانی افزود: تمرین امروز از ساعت 18 در ورزشگاه شهید شمسی پور آغاز خواهد شد و تمامی اعضای تیم حضور می یابند.

وی با اشاره به وضعیت تیم پاس در فصل نقل و انتقالات فوتبال کشور گفت: شروع جذب بازیکنان را از رده زیر 23 سال آغاز کرده ایم و به زودی بازیکنان اصلی نیز در همدان حضور می یابند. نگران جذب بازیکن نیستیم.

وی بیان کرد: بازیکنان مطرحی در راهند که علاوه بر شناخت نسبت به آنها، از لحاظ فنی در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

آرتیمانی بیان کرد: در تمامی پست ها بازیکن جدید جذب می کنیم و سیاست باشگاه بستن نیمی قدرمند برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ 2 است.

وی در خصوص کادر فنی تیمش گفت: هم اکنون در کنار عباس سرخاب، مجید بیگم جانی کمک اول اوست، کمک مربی دوم را امروز از بین گزینه ها انتخاب می کنیم و کمک سوم نیز مصطفی کاشی است.

وی خاطرنشان کرد: از فردا نیز باب مذاکره با چند بازیکن موثر و مدنظر کادر فنی را آغاز می کنیم.

 وی یادآور شد: هدف ما صعود تیم است بنابراین با دقت عمل کامل نسبت به تکمیل لیست مورد نظر اقدام می کنیم.

آرتیمانی درباره وضعیت تمرینی تیم پاس گفت: از چند روز قبل شروع تمرینات تیم بود و با گذشت زمان اوضاع بهتری را مهیا می سازیم تا قبل از آغاز مسابقات به مرز آمادگی لازم برسیم.

وی برپایی چند دوره اردوی تدارکاتی را در برنامه تمرینی تیم پاس اعلام کرد و افزود: درصدد برپایی اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه هستیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن