رییس شورای اسلامی شهر همدان خبرداد؛

افزایش ۱۰ میلیاردی اعتبار ورزش/از تیم شهرداری همدان حمایت می شود

b_150_100_16777215_00_images_36411.jpg افزایش ١٠ میلیارد تومانی بودجه ورزشی به‌منظور تیمداری شهرداری همدان در لیگ یک فوتبال مورد تصویب اکثریت اعضای شورای شهر قرار گرفت.
محمود مسگریان در جلسه صحن شورا، اظهار کرد: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی، شورای شهر خود را موظف به حمایت از ورزش و ورزشکاران می‌داند که تیم فوتبال شهرداری همدان از جمله تیم‌های مورد حمایت شوراست.
مسگریان اضافه کرد: با توجه به کسب افتخار بی‌نظیر و صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح شهر و استان و همچنین ضرورت حمایت از این تیم افزایش بودجه این تیم بر اساس قانون در صحن و شورا مورد بررسی و مصوب شد.
وی در این خصوص افزود: بر این اساس لایحه افزایش ١٠ میلیارد تومانی بودجه ورزشی به‌منظور تیمداری شهرداری همدان در لیگ یک فوتبال مورد تصویب اکثریت آرای اعضای شورای شهر قرار گرفت.
وی اضافه کرد: این شورا در حمایت از تیم شهرداری در حیطه وظایف و اختیارات خود کم نگذاشته است، بلکه همواره پشتیبان این تیم بوده و هست و امیدواریم با حمایت‌های صورت گرفته شاهد موفقیت‌های تیم فوتبال شهرداری همدان باشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن