حرکات اصلاحی برای مشکلات گردنی
برای افرادی که از درد مزمن گردن و یا دیسک گردن رنج می‌برند، سازگاری با تغییرات و حفظ کیفیت زندگی در حد بالا دشوار است.

پاس۲- شهرداری بندرعباس یک، بحران مالی حریف همدانی ها نشد
تیم پاس همدان در حالی دیروز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود شهرداری بندرعباس به برتری دست یافت که بازیکنان این تیم بدلیل بحران مالی باشگاه از ابتدای این رقابت ها تاکنون هیچ گونه دریافتی نداشته اند.

پایگاه خبری همدان فوتبال

چهار دلیل، عامل ادامه همکاری لطیفی با پاس

b_150_100_16777215_00_images_01098687.jpgدر شرایطی که وضعیت پاس همدان به لحاظ شکایت بازیکن برزیلی و احتمال سقوط به لیگ 3، برای ادامه حیات در لیگ دسته 2 فوتبال کشور در ابهام است اما مدیرعامل این باشگاه درصدد حل این مشکل و نیز بستن تیم قدرتمند برای فصل آینده می باشد.

به گزارش "همدان فوتبال"، علی لطیفی همچنان گزینه جدی پاسی ها برای فصل آینده است و از هم اکنون نیز رایزنی های لازم برای ادامه همکاری صورت گرفته و طی هفته گذشته یک جلسه نیز بابت مذاکرات مقدماتی انجام شد.

علی لطیفی به لحاظ کسب موفقیت در تیم پاس و نتایج درخشان نمره عالی از هواداران دریافت کرد و هم اینک نگرش مسوولان باشگاه نسبت به وی بسیار مثبت است.

گفت وگوی با علی لطیفی را بخوانید:

* مذاکره با پاس نتیجه بخش بود؟

همواره تاکید کرده ام که همکاری با پاس با داشتن مدیرعاملی با اخلاق و سالم، رئیس هیات فوتبال با انگیزه و برنامه محور، هواداران متعصب و میهمانواز و زیرساخت های موجود افتخار بزرگی است. این دلایل دلیلی برای مذاکره بود و خروجی مطلوبی داشت.

* یعنی امسال هم پاس را همراهی می کنید.

من با پاس قرارداد یک و نیم ساله دارم و البته برحسب شرایط منطقی و حساب شده. برای فصل جاری در صورت توافق طرفین همکاری ادامه خواهد داشت. در جلسه ای که با مدیرعامل باشگاه داشتم تمام موارد و شرایط را اعلام کردم و حالا منتظر برنامه مسوولان باشگاه هستم.

* چه دلیل باعث ادامه همکاری شما است.

من چهار دلیل را انگیزه ای برای ادامه همکاری می دانم. اول اینکه سکان فوتبال همدان به دست شخصیتی فوتبالی، باتجربه و با انگیزه است که نگرش ایده آل نسبت به آینده پاس دارد و در واقع اقای صوفی همان نگرشی را دارد که من به عنوان هدف نهایی در پاس دنبال خواهم کرد. اینکه با بستن تیمی قدرتمند با فراهم آوردن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بتوانیم در برنامه ای مدون و سه ساله تیم را در جایگاه مطلوب لیگ برتر قرار دهیم. این شعار نیست چرا که با یک برنامه مدون و اصولی و حساب شده می توان این مسیر را هموار ساخت.

* و دلایل دیگر؟

حضور مدیرعاملی سالم، با اخلاق و متدین در راس باشگاه پاس که در فصل گذشته نیز ثابت کرد یکی از بهترین مدیرعاملان فوتبالی است که تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم بکار گرفته و در فصل جاری نیز با وجود محدودیت های مالی توانست بهترین مدیریت را داشته باشد.

دلیل دیگر داشتن هوادارانی متعصب، با اخلاق و میهمانواز است که در سرما و گرما همواره یاری گر تیمشان هستند و این قوت قلب بزرگی برای هر مربی و بازیکنی در پاس محسوب می شود.

یکی دیگر از دلایلی که باعث ترغیب من به ادامه همکاری در تیم پاس همدان شد، عقبه این تیم و مکتب بزرگ و ماندگار پاس است. شاید تصور این باشد که پاس با سقوط های صورت گرفته تضعیف شده اما همواره باید به این نکته تاکید داشت که پاس تیمی ریشه دار است و همچنان برند بزرگ در فوتبال ایران محسوب می شود. ساختن این تیم با برنامه اصولی کاملا امکان پذیر است. با ترکیبی که هم اکنون در هیات فوتبال همدان، اداره ورزش و جوانان، باشگاه پاس و استانداری هست، می توان پاس را با انسجام ، اتحاد و همدلی مسئولان به رتبه های بالای فوتبال ایران رساند. پاس به لحاظ زیرساخت های فوتبالی چیزی در همدان کم ندارد و اگر برنامه مدون مالی برای این تیم ترسیم شود، صعود هموار است.

* بنابراین پاسخ شما به پاسی ها مثبت است؟

چرا نباشد. همانطور که گفتم تفکرات رئیس هیات فوتبال همدان نسبت به تیم پاس کاملا حرفه ای با افق بازگرداندن تیم به لیگ یک و سپس لیگ برتر است. مدیرعامل باشگاه نیز فردی با انگیزه و با برنامه است. این ترکیب کمتر در فوتبال ایران وجود دارد. و اینکه امکانات پاس در کشور کم نظیر است و خواسته اصلی سرمربی مهیاست.

* از چه زمان با پاس استارت می زنید؟

مدیرعامل باشگاه مذاکره با چند سرمربی دیگر را در دستور کار دارد. به هر حال حق طبیعی وی هست. من شرایط مقدماتی برای مسئولیت پذیری در پاس را مطرح کرده ام. خودم نیز چند پیشنهاد از تیم های لیگ یکی دارم. شاید این سئوال وجود داشته باشد که چرا پاس را اولویت می دانم که دلیلش این است که به مدیرعامل باشگاه قول داده ام. من زمانیکه به پاس آمدم این قول را دادم که در موفقیت پاس همراه باشم. خودم نیز سابقه بازی در این تیم را داشته ام و تیمی ریشه دار و اصیل است که جایگاهش این نیست و باید با عظم توانمندان و دلسوزان واقعی فوتبال همدان بتوان پاس را از این جایگاه ارتقا داد.

* اگر به توافق نهایی برسید از چه زمان استارت می زنید؟

من مشکلی برای شروع کار ندارم و یک مربی حرفه ای تمام ابعاد گوناگون را می سنجد. خیلی از بازی ها را زیر نظر دارم و هرجا که بروم دوست دارم انتخاب ها اصولی و براساس توانایی و شایستگی باشد. اولویت من در هر جا که کار کرده ام بازیکنان بومی است. به نظرم پاس برای آینده سازی باید در رده های پایه استعدادسازی کند. همدان سابقه خوبی در بازیکن سازی دارد اما چرا نباید این بازیکنان با تثبیت جایگاه در پاس، این تیم را در رسیدن به جایگاه اصلی کمک کنند. امیدوارم برنامه ریزی ها حول این محور باشد و بتوان پاس را با بومی هایش به لیگ برتر رساند. این توانایی در پاس و همدانی ها وجود دارد حال اینکه علی لطیفی باشد یا هر سرمربی دیگر. تنها با برنامه ، وقت گذاری و تلاش مضاعف می توان این هدف را محقق ساخت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن