حرکات اصلاحی برای مشکلات گردنی
برای افرادی که از درد مزمن گردن و یا دیسک گردن رنج می‌برند، سازگاری با تغییرات و حفظ کیفیت زندگی در حد بالا دشوار است.

پاس۲- شهرداری بندرعباس یک، بحران مالی حریف همدانی ها نشد
تیم پاس همدان در حالی دیروز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود شهرداری بندرعباس به برتری دست یافت که بازیکنان این تیم بدلیل بحران مالی باشگاه از ابتدای این رقابت ها تاکنون هیچ گونه دریافتی نداشته اند.

پایگاه خبری همدان فوتبال

سرپرست باشگاه پاس: کمبود بازیکن داریم

b_150_100_16777215_00_images_mazhari.jpgسرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس گفت: در تعطیلات نیم فصل به دلیل محرومیت از جذب بازیکن نتوانستیم گزینه های مدنظر را خریداری کنیم و اکنون نیز با کمبود بازیکن مواجه هستیم.
به گزارش همدان فوتبال، محمد مظهری در حاشیه تمرین تیم پاس به خبرنگاران افزود: با وضعیت نامطلوب فعلی نباید انتظار صعود از تیم را داشت و اوضاع تیم به لحاظ حمایتی مناسب نیست به طوریکه اکنون برای تامین مایحتاج اولیه تیم هم مشکل داریم.
وی اضافه کرد: عده ای در همدان تمایلی برای تداوم حیات تیم پاس ندارند و مدام سنگ اندازی می‌کنند.
مظهری خاطرنشان کرد: امروز حتی برای تامین غذای تیم مشکل داریم و یکی از عوامل هیات فوتبال حاضر به پرداخت بدهی رستورانی که غذای تیم را تهیه می کند، نشد.
وی گفت: البته محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان پیگیری های لازم را برای حل مشکلات تیم انجام می دهد و تاکنون نیز حمایت های خوبی داشته است منتهی فقط یک فرد نمی تواند گره از مسایل تیم باز کند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس یادآور شد: انتظار داریم آقایان به صراحت اعلام کنند که اگر عزم استان صعود نیست، تکلیف را روشن کنیم و در حد بقا در مسابقات تلاش شود.
مظهری افزود: چند مهره کلیدی تیم با مصدومیت روبه رو هستند و ادامه این روند به صلاح پاس نیست.
تیم پاس هم اکنون در رتبه سوم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن