حرکات اصلاحی برای مشکلات گردنی
برای افرادی که از درد مزمن گردن و یا دیسک گردن رنج می‌برند، سازگاری با تغییرات و حفظ کیفیت زندگی در حد بالا دشوار است.

پاس۲- شهرداری بندرعباس یک، بحران مالی حریف همدانی ها نشد
تیم پاس همدان در حالی دیروز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود شهرداری بندرعباس به برتری دست یافت که بازیکنان این تیم بدلیل بحران مالی باشگاه از ابتدای این رقابت ها تاکنون هیچ گونه دریافتی نداشته اند.

پایگاه خبری همدان فوتبال

مدیرکل ورزش همدان: پیگیر مطالبات مالی پاس هستیم

b_150_100_16777215_00_images_photo_2020-05-05_18-19-40.jpg

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به حمایت‌های همه جانبه مسوولان اجرایی استان از تیم پاس گفت: این تیم نگران مطالبات مالی باقی مانده نباشند چراکه با جدیت پیگیر پرداختی‌ها هستیم.

محسن جهانشیر در جمع مدیریت و کادر فنی و اجرایی باشگاه پاس همدان افزود: این تیم امسال مورد حمایت های همه جانبه سیدسعید شاهرخی استاندار، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، دستگاه ورزش و سایر مسوولان اجرایی شهر از جمله شهردار قرار داشته و در بازی های باقی مانده نیز این روند تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: اعضای تیم پاس نگران دغدغه ها نباشند و پیگیری لازم را داریم تا قبل از شروع رسمی مسابقات شرایط را مهیای رقابت با حریفان کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در پاسخ به کادر فنی پاس مبنی بر زمان پرداخت بخش دیگری از مطالبات مالی بازیکنان گفت: تا هفته آینده شرایط را مورد بررسی و پیگیری قرار می دهیم و زمان مشخصی را تعیین می کنیم.

جهانشیر افزود: هدف ما کمک به پاس و صعود به لیگ یک است و انتظار داریم در بازی های باقی مانده نتایج برای صعود رقم بخورد.

وی یادآور شد: تاکنون حمایت همه جانبه از تیم پاس داشته ایم و از این پس نیز این حمایت تداوم خواهد داشت.

سرپرست باشگاه پاس نیز در این نشست گفت: اعضای تیم برای موفقیت تیم پاس در فصل جاری نتایج درخشانی را به ثبت رسانده اند و حیف است این تیم صعود نکند.

محمد مظهری افزود: تیم پاس در ۲ فصل گذشته با حمایت مسوولان، درایت کادر فنی و زحمات بازیکنان توانسته عملکرد موفقی را به ثبت برساند و امیدوارم سال صعود پاس را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: امسال شرایط برای صعود پاس هموار است هر چند دیدارهای حساس پیش رو داریم اما برای صعود عزم خود را جزم کرده ایم.

سرمربی تیم پاس نیز در این نشست گفت: پاس سرمایه اصلی فوتبال و ورزش همدان به شمار می رود و موفقیت این تیم به سود آینده فوتبال این استان به شمار می رود.

علی قربانی افزود: بازیکنان و مربیان غیر بومی روزگاری از این شهر می روند و انتظار داریم مسوولان حمایت کنند تا استعدادهای بومی این استان بتوانند از پاس به سکوهای موفقیت بالاتر برسند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور پاس در رتبه دوم تلاش های گسترده ای صورت گرفته و هیچ کس منکر حمایت مسوولان نیست، گفت: توقع ما حمایت در این دیدارهای باقی مانده و هموار کردن صعود پاس است.

قربانی خاطرنشان کرد: صعود پاس به نام فرد نوشته نمی شود و همه در آن سهیم هستند بنابراین نیاز به حمایت به موقع داریم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن