قابل توجه ناکام ترین سرمربی لیگ برتر بانوان

با شکم های خالی پاس را زنگ تفریح حریفان کردید!

b_150_100_16777215_00_images_stories_football_banoan.jpgناکام ترین سرمربی فوتبال لیگ برتر بانوان چگونه است که به خود اجازه می دهد در قبال نتایج ضعیف و تاسف بار برای فوتبال بانوان همدان این چنین به باشگاهی بتازد که چندین ماه بهترین امکانات را برای آنها فراهم ساخت تا بدون دغدغه و در کمال آرامش تیم را در مسیر موفقیت و کسب جایگاه در خور شان ورزش بانوان استان هدایت کند اما از قضا نه تنها ضعیف ترین تیم لیگ برتر نام گرفت بلکه مقابل حریفان گلباران شد تا این تصور پیش آید که پاس حریف تمرینی و زنگ تفریح سایر تیم های حاضر در لیگ برتر است!

 

ناکام ترین سرمربی فصل جاری بانوان فوتبال ایران بجای اینکه بر روی نتیجه گرفتن پاس متمرکز شود به دنبال کمک کردن به فلان سرمربی حاضر در یکی از تیم های لیگ برتر فوتبال کشورمان بود و این همان خیانت علنی نسبت به تعهدی است که در قبال باشگاه پاس داشت.

 

چگونه وجدان کاریتان قبول کرد که برای فرار از ضعف ها و نا کارآمدی در امر نتیجه گیری و تسلط بر اصول فنی تیم مسایلی را مطرح کنید که انگار در بیابان برهوت عمر گذرانده اید!

 

بهتر است بجای فرار از این ناکامی های به ثبت رسانده که تاریخ فوتبال همدان به خود ندیده بود، میوه و غذا و مینی بوس که انگار جایی در سیستم حمل و نقل کشور نیست، را بهانه نکنید.

 

براساس اسناد باشگاه پاس در فصل جاری بیش از یکصد میلیون تومان صرف تغذیه، خوراکی و سرویس ایاب و ذهاب تیم بانوان شده است و آیا به همین اندازه که از بودجه بیت المال ارتزاق شده نتیجه ای در شان و جایگاه نام همدان کسب کرده است؟

 

سرمربی تیم که خود را تافته جدا بافته از تیمش می دانست در منزل شخصی اجاره ای واقع در استادان بهترین نقطه همدان اسکان یافت در حالیکه باشگاه هیچ تعهدی نسبت به تغذیه و اسکان وی نداشت و بازیکنان هم در خوابگاهی مستقر شدند که تمامی تیم های ورزشی با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان در آنجا اسکان یافته اند.

 

آیا این بی انصافی نیست که با پرداختن به یکسری کلمات مضحکانه که حتی در تیم های محلات هم پیگیری نمی شود بخواهید خود را از ناکامی های به ثبت رسانده به گونه ای تبرئه کنید و یک مجموعه را مقصر بدانید!؟

 

شما در طول فصل مدام با لب تاپ و یکسری سی دی در حال آنالیز بازی های تیم سایپا که سرمربی دوست داشتنی شما هم در آنجا حضور دارد، بودید و انگار نه انگار به تیم پاس تعهد داشته اید و اینکه نباید ذهن خود را درگیر سایر تیم ها آن هم در بخش آقایان می کردید!

 

این شما بودید که حیثیت فوتبال بانوان همدان را بر روی سنگریزه ها کشیدید و آیا حالا تاوانش را باشگاه پاس باید بدهد؟

 

تاریخ فوتبال همدان تا به حال به خود ندیده که تیمی از این استان در مسابقات کشوری و لیگ 10 گل دریافت کند!

 

این نتایج نشانگر این است که شما بجای جدی گرفتن لیگ برتر فوتبال بانوان، این مسابقات را تفرجگاهی برای خود فرض کرده و در نهایت هم اعتقاد داشتید که قراردادی منعقد شده و تا ریال آخر هم پولی را دریافت خواهید کرد که انصافا حق شما نیست.

 

بیایید بجای تشویش اذهان عمومی و فرار از ناکامی های به ثبت رسانده وجدان کاری خود را قاضی قرار دهید و اعتراف کنید که مشکل از کجا بود!

 

اطمینان داشته باشید که تمامی دست اندرکاران به ویژه استاندار محترم همدان کاملا به عملکرد شما و مجموعه تیم اشراف دارد و از جزییات مطلع است.

 

بنابراین بهتر است اشک تمساح نریزید که خریداری نخواهد داشت و حس بی اعتمادی را در اطرافتان ایجاد می کند تا سایر باشگاه ها هم در صورت نیاز مراقب نوع و نحوه همکاری با شما باشند!

 

شما در طول فصل شرایط حمایتی باشگاه از تیم خود را بسیار مطلوب دانسته اید و حتی سایت های خبری هم از زبانتان منتشر کرده اند و حالا که مهر ناکامی های پاس در لیگ برتر امسال بنامتان سبب شده قصد تشویش اذهان دارید.

 

در مجموع خانم امینی این سریال ها قدیمی شده و بهتر است بازیگر فیلمی باشید که نامش وجدان است!

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان

 

 

نظرات   

 
+16 #1 arezo 1393-12-25 18:54
hich emkanatiii dar ekhtiar nazashtin masolin alaki bahone dar miarid ,
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن